אז מה מחכה לנו החודש?

טוב.. אז הנה זה מתחיל. חודש ספטמבר. החודש הולך להיות מרגש מאוד מבחינתי. זה יתחיל בסוף השבוע הקרוב, כשאני מקווה לבדוק את יקב טוליפ בקרית טבעון, ולאכול את בשר הטלה הנהדר של "דיאנא" בנצרת. אם הכל יילך חלק, נגיע לראש השנה כבר שבעים.

חוצמזה – את שאר החודש אני אעביר בהגשמת חלום, ולנסוע לסקוטלנד. אני נוסע ב-14 לחודש לפנות בוקר של יום שישי, ואחזור ב-29 לפי התכנון, אלא אם איזו חבית סקוטית תיפול עליי בזמן שאני אשתה ממנה. אני הולך לראות טירות, ויסקי, ירוק, אפור, חום (ולא – אני לא מתכוון רק לצבעי הבקבוקים שאשתה שם), הרבה מים ואוכל שאנשים שפויים היו בורחים ממנו בצעקות.

שאיפות אחרות לחודש הקרוב? לחזור עם כוחות מחודשים ועם קילט. להתחיל לחפש דירה אחרת. הגעתי למסקנה ששינה טובה תהיה לי רק במקום אחר. אני עוד לא יודע איפה, אבל ברור לי שמיציתי את הקטע של לגור ברעננה. אני צריך להחזיר לעצמי את החופש ואת החיים שלי. אין דרך אחרת. מעבר לזה יש רק תקווה שהעבודה שלי תישאר שלי גם כשאחזור מהחופשה הזו (מובטחת הליכה עם קילט לעבודה באותו יום), כי זוהי האפשרות היחידה למימוש המעבר הזה.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

3 תגובות לפוסט “אז מה מחכה לנו החודש?”

post_author." -->\n"; ?>
  1. עירא הגיב:

    עם תחתונים או בלי תחתונים?

  2. גיא הגיב:

    תלוי כמה קריר יהיה באותו יום…

  3. עירא הגיב:

    תתרגל בסקאי ואינברנס. סקוטי אמיתי יגיד לך שאין דבר כזה תחתונים מתחת לקילט, מתרגלים לקור!