רדיפה עד המוות (כולל)

אז מה? החליטו בשבילנו באיזו מדינה נחיה, ועכשיו מחליטים בשבילנו באיזו מדינה נמות.
אז הוקמה פה משריפת גופות. אז מה? מה הפריעה לחרדים כל כך העניין הזה? לא מספיק שהם לא משרתים בצבא, לא תורמים למשק היצרני, מקבלים כסף מאיתנו – משלמי המיסים, מחליטים בשבילנו איך נתחתן, נשכב עם בת זוגתינו, נתגרש ממנה, נאכל, נקנה, ננשום ומה לא – עכשיו הם גם רודפים אותנו עד אחרי הקבר. מי אמר שאי אפשר לקחת מאיתנו את הכבוד המינימלי של לבחור איך למות?
אז הנה – עכשיו זה הולך להפוך לחקיקה רשמית. והכל בשם מה? בשם השואה. אוה! הנה סיבה, שאי אפשר לדבר עליה. טאבו מוחלט. המילה ההיא נאמרה. זו שלא מדברים עליה. זה בגלל השואה. בגלל שאנחנו שונים. בגלל שאנחנו יהודים. עצם העובדה שכבר מדברים על קבורה בקומות, כי אין מקום יותר לקבור את מתינו, עצם העובדה שיש כמה אנשים שרוצים לפנות מקום מיוזמתם לפארקים לאומיים לעתיד, במקום שדה תולעים ואבנים ששייכים לעבר – זה אמור לומר משהו. אבל לא. הדת לא מרשה. חס וחלילה.
קשה לי לומר את זה בקול רם, אז אני אלחש את זה: אני מסכים עם יוסי ביילין. גם אני רוצה להישרף כשיגיע זמני. אני מעדיף שיזכרו אותי בגלל מי שהייתי, ולא בגלל חתיכת אבן מעוצבת. אני רוצה להיזכר בלב של חבריי. לא רוצה ש-6 אנשים יסחבו אותי על אלונקה עד לבור מתחת לאדמה. לא מגיע להם משקל כל כך כבד. אני רוצה שיפזרו אותי מעל חופי סקוטלנד! מה רע? לא עדיף להתנדף יחד עם ה-Angel's share??? (המממ… דרך אגב – זו הצוואה הרשמית שלי, אם עוד לא הבנתם. ואני צלול כמו ויסקי טוב).
אבל לא. כאזרח משלם מיסים, אסור לי אילו לבחור איך אני אמות. אפילו מזה אמורים להרוויח כמה דוסים. פאק איט. לא מוכן לתת לכם גם במותי אגורה.
ולא, מר לוי, מר כהן או כל דוס אחר! אתם לא מדברים בשם רוב הציבור, אלא בשם מיעוט. אתם תתמכו בחקיקה הזו כי זה מה שמצפה מכם הציבור שבחר בכם. עם זה אין לי בעיה. כשאתם באים ואומרים לי שאתם מדברים בשמי, או בשם חבריי – כאן אני חייב לעצור אתכם. אני שונא את מה שקרה לעם הזה כמו כל יהודי, אבל לא מוכן שתעשו בשמה פופוליזציה זולה.
תנו לי ללכת באותו בום שהגעתי אליו אל העולם (ואני מצטער לבשר לכם שלא באתי מעפר. אולי רק אתם. אם אתם רוצים שיעורים על האבולוציה, החסידות, הפרחים והציפורים – אני נותן שיעורים פרטיים). ללכת לעפר לא מדבר אליי כל כך. ללכת כאפר, זה כבר סיפור אחר לגמרי…


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

3 תגובות לפוסט “רדיפה עד המוות (כולל)”

post_author." -->\n"; ?>
  1. עירא הגיב:

    חבל לשרוף סתם, זה מזהם את האוויר. אם כבר אז להשתמש בעשן לליתות שעורה באיזו מזקקה… אפשר לתרום את גופי לדיאג'ו?

    אבל יש אופציה אחרת, אורגנית.

  2. ג'ירפה הגיב:

    על כל אדם שנשרף בשואה היו 3 שנקברו בתעלות,בקברי אחים, אז צריך בשם זכר השואה להפסיק לאלתר את ההטמנה באדמה!!!

    לא רוצה שישרפו אותי , לא רוצה שיקברו אותי, לצערי אם אמות בשיבה טובה לא ישאר לי קרחון לעשות אייסרפטינג בדרכי האחרונה… את האמת ממש לא איכפת מה יעשו איתי אחרי שאני מת

  3. גיא הגיב:

    ג'ירפה, עלית על רעיון גאוני… (ולא – אני לא מדבר על האייסרפטינג..)