פרוייקט איטליה 2009

בעוד קצת פחות מ-48 שעות, אני אהיה על המטוס לרומא, למה שמוגדר כרגע כירח דבש מוקדם.
כרגיל, אנחנו עושים הכל הפוך, ובעיקר בגלל הלימודים של שנינו, החלטנו להקדים את הטיול הרומנטי לעכשיו. 10 ימים של יופי וכיף, שיתחלקו, כפי שכבר כתבתי – בין רומא וסורנטו, בחצי האי אמאלפי. amalfi-hotels

הטיול הזה מאורגן בצורה לא רעה, מבחינת מלונות וטיסות, ואפילו מבחינת רכבות.
הטיסה יוצאת ביום שלישי, ה-6.10.09 בשעה 5:00 בבוקר, ונוחתת ברומא ב-8:45, לפי התכנון. ב-10:27 בדיוק(!), אנחנו נעלה על רכבת משדה התעופה "ליאונרדו דה-וינצ'י", לכיוון נאפולי, ומשם – לפומפיי – הץחנה הקרובה ביותר לסורנטו. אנחנו אמורים לסיים את מסעינו "בערך" בשעה 13:19 ולעבור לאוטבוס/מונית/תחבורה ציבורית כלשהי כדי להגיע לסורנטו, מרחק של כרבע/חצי שעה מפומפיי.

אפילו מלון ברומא, מצאנו בסופו של דבר. לא רצינו לקחת מלון במחירים שהציעו לנו מהארץ (ממוצע של 650-700 יורו למלונות 3 כוכבים בעיר), אז התחלנו לחפש עצמאית, ומצאנו מלון 3 כוכבים, Hotel Miami שמו, מלון מרכזי שכמעט צמוד (לפי טענתם) למדרגות הספרדיות, והמחיר – בערך 100 יורו פחות(!) ממה שהוצע לנו פה (המחיר אחרי כל ההנחות הוא 558 יורו לכל החבילה של 4 לילות), ונראה, על פניו, שגם יותר טוב. בארץ כמעט תמיד מצאו לנו מלונות שמאפשרים עישון, דבר שאנחנו ממש לא רוצים, גם לא ברמז דק במסדרונות. המלו הזה הוא אפילו ידידותי לחיות מחמד, כהגדרתו, והוא גם מצהיר על היותו גיי פרנדלי, למתעניינים. מבחינת חיות מחמד – אנחניו מאוד אוהבים. לגבי גייז – אין לנו שום בעיה. Italy_flag

כאמור – זה התכנון הראשוני. את הדרכון הוצאתי ממש בלי בעיה, צילמנו את כל מה שצריך, הוצאנו מספיק מזומנים, דאגנו לא להיסחב עם מזוודות כבדות (ולא לנעול אותן! הספיקה לי חוויה אחת של תיק קרוע אחרי שנעלתי אותו בדרך לסקוטלנד, לפני שנתיים), ובאופן כללי אנחנו מאוד מתרגשים מכל זה. זו החופשה הראשונה שלנו ביחד, ויש האומרים, שחופשה בחו"ל היא סוג של אבן בוחן לזוג הצעיר. אני בהחלט מאמין שנעמוד בזה, אבל עדיין – זה עושה פרפרים בבטן.

אני לוקח איתי גם הפעם איזה טלפון סלולרי עם אפשרות הקלטה, כדי שאני אוכל לתמלל את כל הטיול אחרי שאני אחזור משם, לכאן, לטובת עשרת קוראיי הנאמנים..

חג שמח לכולכם!
נתראה בקרוב..


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

2 תגובות לפוסט “פרוייקט איטליה 2009”

post_author." -->\n"; ?>
  1. יעל אזרן אלנקרי הגיב:

    גיא
    חזרנו מאיטליה לפני יומיים
    אני מניחה שאתם כרגע, הכי קרובים להבין עד כמה המדינה הזו נפלאה ומופלאה!!!!!
    היינו בצפון ומרכז איטליה – אגם גרדה והכפרים האטומטים והנהדרים סביבו, ונציה, טוסקנה המדהימה וסביבותיה – פירנצה סיינה ואת כל מיני כפרים חמודים ולקינוח.. רומא האגדית עם האמנות המופלאה שבה.
    אין על הפסטות והבשרים שלהם וכמובן.. איך לא…. הגלידות!!!!
    אני מקווה שאתם נהנים כמונו. בעצם אני בטוחה שאתם הנהים כמונו
    מנסיון- הטיולים האלו , מעבר לכך שהם מהנים, עושים רק טוב לזוגיות
    שתהיה בינכם המון אהבה כל יום ויום
    שלך
    יעל

  2. יעל אזרן אלנקרי הגיב:

    וסליחה על שגיאות הכתיב ובעיות ההגהה בתגובה הקודמת
    אני עוד לא ממש התאפסתי מהטיסה והחו"ל הזה
    מאד עייפה אך… מבסוטית! 🙂