הו, איטליה!

איזו התרגשות! זו הפעם הראשונה שבה זוגתי ואני מתכננים חופשה ביחד, ולא סתם חופשה – אלא חופשה רומננטית באיטליה.
כמעט שנתיים עברו מאז הפעם האחרונה, שעליתי על מטוס, ואז זה היה מטעם העבודה (לסינגפור וללונדון).
ובהחלט עברו שנתיים מאז שעליתי על מטוס בשביל חופשה אמיתית – זו שכתבתי עליה כה רבות כאן – החופשה ההיא בסקוטלנד. אותו חלום שהתגשם.

אז עכשיו אני עומד להגשים עוד חלום: לנסוע לחופשה בחו"ל עם בת זוג. ולא סתם בת זוג – אלא זו שמתעתדת להיות אישתי בעוד פחות מ-3 חודשים. עם האהובה של חיי.
העניין הזה של חופשה משותפת כבר דובר בחודשים האחרונים, אבל אנחנו היינו ריאליים. ידענו שמבחינה כלכלית, אין מצב שנעמוד בחופשה בצימר בצפון, שלא לדבר על חופשה בחו"ל. מקסימום לעבור לדירה בתל אביב ליומיים (לפחות לפי מה ששמעתי שהולך כרגע בעיר הגדולה.. ). אבל כאן התגייסו הוריה של ארוסתי, ובמזל גדול, יצא שגם יש לה יומולדת בשבוע הבא, והם החליטו לשלוח אותנו לחופשה זוגית – מעין שילוב של יומולדת לאלה, וירח דבש מוקדם (לפני החתונה – כי לאחריה אני חייב להמשיך להשקיע בלימודים).

אין לכם מושג כמה אושר ותקווה יש פה באוויר. לפני שבוע, עוד לא ידענו אפילו לאן ניסע. על הפרק עמדו צרפת, איטליה, גרמניה, אנגליה, הולנד ועוד. הרעיון היה לנסוע לאירופה, היבשת האהובה על שנינו. לבסוף החלטנו ללכת על היער השחור בגרמניה, אך החלטה זו נפלה בסופו של דבר, בעצת ההורים שלי, שמכירים את אירופה כמו את כף ידם. הם טענו שרומנטיקה והיער השחור לא בדיוק הולכים ביחד. לא בגיל שלנו, לפחות. הם הציעו לנסות את צרפת או איטליה, ובשבת האחרונה התחלנו לשבת על המפות ולהחליט. האמת? לא לקח הרבה זמן. ההתלבטות אמנם היתה בין פרובנס (צרפת) לטוסקנה (איטליה), אך די מהר החלטנו ללכת על ארץ המגף.

ובסופו של דבר, גם התכניות קצת השתנו. במקום לנסוע לטוסקנה (עוד יהיה לנו זמן לזה, אני בטוח), החלטנו להקשיב להוריי, שסיפרו לנו על עיירה נהדרת בשם סורנטו (Sorrento), שיש בסביבתה נופים נהדרים והמון אפשרויות תיור ורומנטיקה. תוסיפו לזה את העובדה, שאלה כבר מזמן מדברת איתי על רצונה להגיע לפומפיי, והנה לכם החלטה – טיול של 10 ימים, מה-6 לאוקטובר ועד ל-15, כאשר אנחנו נהיה 5 לילות בסורנטו, ו-4 לילות נוספים ברומא.

אז יופי – התקבלה החלטה. אבל כמובן, צריך גם ליישם. הזמן קצר, והמלאכה מרובה. יצרתי קשר עם הסוכן שהוריי עובדים איתו כבר 20 שנה, ושעזר לי רבות בטיול הקודם לסקוטלנד – איש נהדר ונפלא בשם רמזי חאמיס (בחור נוצרי מנצרת), והתחלנו לגלגל עניינים. אז ככה:
טיסת אל על – הלוך חזור – בן-גוריון-רומא – 540$ לאדם.
רכבות מרומא לפומפיי (התחנה הכי קרובה לסורנטו) – כ-500-600 שקל לאדם (הלוך חזור).
מלון בסורנטוConca Park – מלון 4 כוכבים – 506 יורו לכל החבילה של 5 לילות לזוג, כולל ארוחת בוקר.
מלון ברומא – עדיין מחפשים – ככל הנראה נסתפק במלון 3 כוכבים, בגלל המחירים.

וזה כמובן לפני אוכל נוסף (2 ארוחות ביום), גלידה (איטליה – לא?), סיורים, שייט לאנה-קפרי, ועוד מיני טובין.

בטח שמתם לב, שב"תפריט" שכתוב בפסקה הקודמת אין רכב. הפעם החלטתי לוותר על "התענוג". מאחר ויש המון נופים יפים בדרך מרומא לסורנטו, ומאחר ואנחנו "נזדקק" לרכב רק בדרך הזו – אין ממש טעם לשכור מכונית. זה יקר ומיותר. אני גם רוצה לא להסתבך ברומא אחר כך, כשאני אחזיר את הרכב. אז הפעם נתנייד ברכבת ובאוטובוסים. מה רע? לא חייבים להתפנק עד כדי כך.

אז זהו כרגע. הכרטיסים כבר כורטסו. המלון בסורנטו כבר הוזמן, ואני מניח שעד מחר נסיים את ההזמנה גם למלון לרומא.

מה נשאר? דבר קטן,קטן, קטנטן ממש.. אני צריך לחדש את הדרכון. וכמובן שנזכרתי בזה רק אתמול..
תחזיקו לי אצבעות. אני ממש מקווה שלא יחליטו עכשיו על עיצומים או משהו בסגנון, בגלל שהפעם זה דרכון חדש, לא רק הארכה..

אוף – כמה אושר!!!


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

3 תגובות לפוסט “הו, איטליה!”

post_author." -->\n"; ?>
  1. ג'וש הגיב:

    וואו, נשמע נהדר.

    תהנו!

  2. יעלה הגיב:

    גיא
    איזה יופי לשמוע שאתם נוסעים לאיטליה. אנחנו נוסעים גם. אנחנו נהיה באיטליה למשך 12 יום מ 1-12 לאוקטובר. קצת לפניכם לא…? אני ממליצה על בחורה מקצועית ונהדרת בשם אפרת פישביין (תקליד את השם שלה בגוגל ותמצא אותה) היא בונה מסלולי טיולים לאנים נוסעים לאיטליה לחופש. מה שטוב אצלה זה שהיא בונה לך מסלולים שלא כל תייר הולך אליהם. והיא יודעת על פסטיבליים מקומיים והיא שולחת אותך אליהם. יש לה אתר באינטרנט. אנחנו נהיה 4 לילות בורונה כולל ונציה, 4 לילות בטוסקנה ועוד 3 לילות ברומא. רצינו לנסוע לאזור הדולמיטים אך באוקטובר זה קצת בעייתי
    אז תהנו תבהנו תהנו ותאם בא לך תתקשר לאפרת פפישביין הזאת. היא מומלצת

  3. […] הטיול הרומנטי לעכשיו. 10 ימים של יופי וכיף, שיתחלקו, כפי שכבר כתבתי – בין רומא וסורנטו, בחצי האי […]