עיבודים, אדלרים וחיות אחרות

אתמול בלילה, היה לי הכבוד להיות נוכח באירוע יומולדת של מישהו שיצא לי להתקרב אליו מאוד בשנה האחרונה. שמעון אדלר חגג אתמול 60 עם חברים רבים. השם הזה בטח לא אומר לכם יותר מדי, כי אני מניח שמי שקורא את הבלוג הזה, מעבר לחברים הקרובים, הוא בגיל שבו לא הכירו את פועלו. מתברר שעד אתמול גם אני לא הכרתי.
לפני שנה בדיוק, בערב היומולדת הקודם, לקח אותי עירא לגבעת עדה, לערב מוסיקלי. הדבר הטוב ביותר שיצא לי מאז, הוא להכיר את משפחת אדלר. רונן הפך להיות חבר קרוב מאוד (שעזר לי רבות במהלך השנה המטורפת הזו, ואין מספיק מלים בכדי להודות לו על כך באף בלוג), ודרכו גם יצא לי להכיר קצת את אביו. עד אתמול, לא ממש ידעתי על העבר המפואר של שמעון, הרבה בגלל צניעותו שלו ושל רונן. ידעתי שהאיש מרכיב גיטרות, ידעתי שהיתה לו להקה, וידעתי שהוא איש טוב. זהו בערך. האמת – זה די מספיק. אנשים טובים הם לא מצרך נפוץ כל כך. אבל אתמול פשוט הקשבתי, ויצאתי עם חוויה.
מתברר, שהאיש המכונה "שימון", למרות שהוא לא יאהב את הטייטלים שאני מכתיר לראשו כאן, היה מהמעבדים המוסיקליים הגדולים שידעה ארצינו. קצרה היריעה לספר פה את כל פועלו, ואני לא מגזים. אני גם לא בטוח שאני זוכר את מירב הרשימה שהוקראה אתמול. ממחזות, להקות צבאיות, זמרים ובמאים – הוא היה שם. די לספר, שאתמול הוא עבר בשניים וחצי שירים מקלידים לגיטרה רגילה, ומגיטרה רגילה לחשמלית על במה מאולתרת שאורגנה שם, וזה נראה הכי טבעי בעולם (לפני זמן מה הוא גם תיקן את החשמלית שלי, כך שאני באמת משוחד). החיוכים שהיו שם, אמרו את הכל. אולי אני נהיה קצת קלישאתי פה, ויסלחו לי הציניים (שאני חולק איתם גישה לחיים בדר"כ), אבל האהבה שהורעפה על שמעון היתה באמת מרגשת. אתה לא רואה דברים כאלה כל יום.

אז שמעון, אם רונן יראה לך את הפוסט הזה, המון מזל טוב, והרבה הרבה אהבה.
קופי השבת.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

4 תגובות לפוסט “עיבודים, אדלרים וחיות אחרות”

post_author." -->\n"; ?>
  1. אריה (אמיתי) הגיב:

    תודה!
    אני אפילו לא ידעתי שאני כזה!
    שימון.

  2. ג'ירפה הגיב:

    היה ערב מקסים
    תודה על והתרומה והעזרה האדירה שלכם(האריה והגמל) בהצלחת הערב.

    נ.ב. שמתם לב שנהיה פה גן חיות

  3. הדוד הגיב:

    אנחנו שנינו שמוקים, יכולים להרבה יותר.
    אולי בגלגול הבא.
    ובכל זאת יש עתיד גם בגלגול הזה.

  4. גיא הגיב:

    דבר ראשון ולפני הכל – ברוך הבא לבלוג. לא היה לי מושג מי הכותב, אבל רונן טרח לספר לי הערב.
    לפי מה שאני זוכר, אוגוסט מתקרב שוב.. זו כבר סיבה טובה לשחזר הופעות כאלה, לא? 8)