פתחו את הגוגל קלנדר שלכם!

אז זהו. תאמינו או לא – יש תאריך לחתונה.
אם תרצה השמש, או אפילו ירצה הגשם, אלה ואני מתחתנים ב-7 בדצמבר הקרוב, ביום שני.
המיקום: גן הפקאן, ברמת הכובש (ליד בית ברל, כפר סבא וכו').

אז איך זה קרה? די מהר, למען האמת.
ביום שני האחרון, הלכנו לגן הפקאן. כבר שמעתי רבות על המקום בעבר, ואפילו הייתי שם לפני כמה שנים ב-2 חתונות. מאז דברים השתנו קצת, אבל לא הרבה. הם עדיין נחשבים אחד מהאולמות עם הקייטרינג הטעים ביותר, והם היחידים שעומדים בכל תקני משרד הבריאות. היינו אפילו במטבח שלהם – יכולתי להתגלח על הסירים שלהם, מרוב שהיה נקי. וכל זה היה בזמן אירוע במקום, כמובן. אם ה"התאהבות" של זוגתי מהאולמות הקודמים היתה מהירה, הפעם זה קרה לי. או ליתר דיוק – לשנינו.
מעבר לכך, המחיר יותר זול מזה של "עדן על המים", שבו היינו בשבוע שעבר, ואנחנו מקבלים הרבה יותר, לפי מיטב הבנתינו. הטעימות הן תוך 3 שבועות מיום סגירת החוזה, כדי לאשר את המנות כמה שיותר מוקדם (עוד נקודה לזכותם, אני חייב לציין). כפי שכבר ציינתי בעבר, לא יהיו זיקוקים שם, כדי לא להבהיל את הכלבים באיזור. אבל שמחה תהיה שם – והרבה ממנה.

המחיר הראשוני שקיבלנו לחורף כולל הגברה, תאורה, אוכל בהגשה (לא בופה – אין לי כוח לראות אנשים נדחפים בשביל אוכל), דירת חתן/כלה + דיילת משפחה, ועוד כל מיני דברים חביבים – 235 ש"ח כולל מע"מ – וזה כמובן – מחיר ראשוני, כפי שציינתי. אבל גם אם לא נצליח להוריד אותם במחיר, זהו סכום יפה מאוד, יחסית למה שהגן מציע.

בקיצור – איך אמר דודו גבע?? "אושר לילדים!"

אז עכשיו מתחילה הספירה ה"אמיתית" לאחור. צריך לסגור עם די ג'יי, לסגור עם צלם, ולעמוד בעומס קשה של טעימות של 40 מנות תוך 3 שעות בזמן הקרוב.. (רחמו, אנשים! רחמו!). כמובן שיש עוד, אבל אלה יכולים להיעשות בהמשך, בלי לחץ.
וואו.. נשימה עמוקה.. 3…2…1… אוף. איזה כיף!!!!!!

[ברגעים אלה ממש, הטלפונים זורמים, בעזרת מערכת המודיעין של המשפחות. חוצמזה, ההורים של זוגתי בוכים בטלפון. בוכים ומתקשרים.. העיקר להעביר את המידע הלאה..]


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

11 תגובות לפוסט “פתחו את הגוגל קלנדר שלכם!”

post_author." -->\n"; ?>
  1. גורו יאיא הגיב:

    לא נמאס לך לשמוע מזל טוב, כל פעם שאתה כותב על החתונה שלך?
    נשמע נהדר.

  2. yael הגיב:

    איזה כיף, אני גם מתרגשת מאד. מחזיר אותי אחורהלהתרגשות שלי. יופי כמו שכבר אמרתי – עכשיו מתחיל הכייף הגדול. ובהמשך לתגובה של יאיא הרבה מזל טוב תשמע. ותכין עצמך ליום החתונה- כמה נשיקות שאתם הולכים לקבל. זה לא נגמר.. כל חצי שניה מישהו מרוח לך על הלחי. אבל אם להיות רציניים- כיף , כיף ,כיף
    ראה את ההממלצות של על מורן שניצר התקליטן- וראיתי שעוד מישהי בבלוג המליצה לך עליו. יש לי צלם וצלמת טובים מאד- רק תבקשו…
    תהנו,
    שלכם
    הקרציה- שלא מפסיקה להתרגש מחתונות
    (זה מה שאני עושה במקום ללמוד למבחן בפילוסופיה של המוסר…)

    0

  3. Kruvit הגיב:

    יופי של בחירה 🙂
    מזל טוב!

  4. גורו יאיא הגיב:

    לפתע פתע נזכרתי: פעם כבר הייתי שם בחתונה של חבר. מקום יפיפה. גם האוכל שהוגש היה לא רע (אם כי החבר החליט שהמנות שיוגשו יהיו… אמ… איך נגיד את זה… פירה). בכל אופן – אני מאשר.

  5. vandersister הגיב:

    גן הפקאן שולתתתתת!!!1 :mrgreen:

  6. עופר הגיב:

    מזל טוב!

  7. yaelal הגיב:

    וואו… נשמע מדהים. מאוד אהבתי את עיניין הקונספט וזה שהם בלי זיקוקים כדי לא להפחיד כלבים.. ובכלל זה נשמע מאוד אתה..

    אז יאללה נספור לך את הימים עד שיגיעו התמונות, מהחתונה כמובן

    🙂

  8. זיגמונד הגיב:

    זו הפעם הראשונה שאני מבקר בבלוג שלך, וזה הפוסט הראשון שאני קורא; בדרך כלל אני קורא כמה פוסטים ומתרשם לפני שאני מחליט אם להגיב או לא – אבל הפעם אני חושב שאני חייב: המון מזל טוב, ורק אושר וששון לשניכם!

    הנה מדריך קצר להישרדות:

    http://jaypeeonline.net/lifestyle/what-women-say-and-actually-mean/

    נ.ב: אהבתי את העיצוב!

  9. גיא הגיב:

    תודה לכולכם!
    המשך העלילה בקרוב.. 🙂

  10. עירא הגיב:

    ואני עדיין מחכה שתזמין אותי רשמית… חברים שלי שפגשת פעמיים ולא יודעים מי זו אלה קיבלו ממך הזמנה ושאלו אותי אם אתה רציני או שזה בצחוק, וככה גיליתי שבכלל שלחת הזמנות 🙂

  11. גיא הגיב:

    צודק..
    סליחה אם העלבתי.
    האמת היא, ואתה יודע זאת היטב – שהיית הראשון שאליו התקשרתי כדי לבשר על זה.
    אבל עזוב – ההזמנה בדרך אליך..