זאב, זאב!

כמו בכל תקופה יחסית שקטה, גם הפעם קם לו המטה ללחומה בטרור מרבצו, ושוב הוא מזהיר אותנו מפני הסכנות הרבות הטמונות בכל פינה בעולם. כמו תמיד, גם הפעם סיני עומד בראש הרשימה עם איום "קונקרטי וחמור במיוחד". המטה ממליץ לא לנסוע לשם, ולמי שכבר נמצא שם – לחזור הביתה מיד. את האזהרות האלה שמעתי כבר מליוני פעמים, וכמעט תמיד לפני נסיעה שלי לסיני. מעניין שאני עדיין חי כדי לכתוב את השורות האלה. וכמוני עוד אלפי ישראלים שפוקדים פעם ופעמיים בשנה את חצי האי, וחוזרים הביתה בשלום ובקלות. מתי יתחיל המטה הזה להבין שכל הקריאות של ה"זאב, זאב" האלה, שכולן כסת"ח ותו לא, כבר פשוט לא עובדות? נכון, היו פיגועים. נכון, זו לא מדינה שהשלום איתה הוא חם ואוהב. אבל גם המצרים לא רוצים שיקרה לנו משהו. זו הפרנסה שלהם! בסונדוס, חוף שהרביתי לבקר בו, אפילו היו שומרים מסביב למתחם 24/7. אני מבין שזו חובתם של אנשי המטה להזכיר לנו שזו עדיין מצרים. אבל להזכיר בנשימה אחת גם את איראן, עיראק, פקיסטאן, אפגניסטאן, ואידונזיה כיעדים שיש בהם "איום טרור גבוה מאוד", זו כבר בדיחה. זה באמת כבר נשמע כמו סתם עוד כסת"ח. למה שמישהו ירצה לנסוע לאפגניסטאן בתקופה זו או בכל תקופה אחרת? ואיך אפשר להשוות אותה לסיני? וגם למה מכניסים אפילו את טורקיה לרשימת המדינות הבעייתיות? מישהו שם לב לפני שהוא כותב את ההודעות האלו?
כמובן שאני אוכל את הכובע אם חס וחלילה יקרה משהו, ואני בהחלט מקווה ששום דבר מעין זה לא יקרה לאזרחים ישראלים או לכל אזרח באשר הוא. אבל יחד עם זאת, שמעתי את האזהרות האלה כל כך הרבה פעמים, שאני מתחיל לחשוד שיש פוליטיקה מאחורי כל העניין…
אבל עזבו. כדי להרגיע אותי מפרסם המטה גם את המשפט הבא: "המטה ללוחמה בטרור אף מזהיר מפני חטיפות ישראלים בכל העולם ע"י חיזבאללה". וואלה, נכון.. כל העולם נגדינו. לרגע שכחתי.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

3 תגובות לפוסט “זאב, זאב!”

post_author." -->\n"; ?>
  1. ג'ירפה הגיב:

    דוגמא נוספת מאחיה הגדול של המחלקה, משרד הביטחון ,שמזהיר בכל שנה בתקופה של התקציב שלאירן תוך שנתיים יהיה יכולת גרעינית (וזה מאז שאני קורא עיתונים כלומר גיל 16).

  2. עירא הגיב:

    ולהזכיר לך כמה ישראלים לא הצליחו לחצות את הגבול בזמן אחרי הפיגוע האחרון כדי לקבל טיפול, כי בסיני אין בתי חולים?

  3. גיא הגיב:

    עירא – כמו שאמרתי – כסת"ח. היו שני פיגועים ב-15 השנה האחרונות שבהם היו מעורבים ישראלים. ש-נ-י-י-ם. לא פחות, לא יותר. בישראל היו הרבה יותר פיגועים באותה תקופה. אם כבר, אז הייתי בורח לסיני מירושלים או מתל אביב לדוגמא. המטה ללומה בטרור מכסה את עצמו בכך שהוא "מזהיר" שכל העולם רודף אחרינו. אלפי, אם לא מליוני ישראלים מסתובבים בעולם, וכלום לא קורה להם. אי אפשר להחדיר פאניקה תמידית בציבור, כי בסוף קורה בדיוק המצב הנוכחי – אנחנו נעשים אדישים.