הכנות לחתונה – Take one

באמת שהוא טס, הזמן הזה.
אמש ראינו, ארוסתי ואני, את האולם/גן האירועים הראשון שלנו, מאז אותה הצעת נישואין. האולם הזה נקרא גני אלה (כדאי לראות רק ב-IE, לצערי), ולמרות שהוא המקום הראשון שאנחנו רואים – הוא מאוד הרשים אותנו לטובה.
אני תמיד מפעיל את רדאר "אנשי המכירות", כשאני מגיע למקומות כאלה. לא אוהב שעובדים עליי, או שמנסים למרוח אותי. לכן הגעתי מאורגן, עם משהו כמו 50-60 שאלות בכתב, מודפסות, ודרשתי אפילו להכנס למטבח ולשירותים לוודא את ניקיונם, דבר שאיש המכירות דווקא נענה לו בשמחה.
אפילו המחיר נשמע סביר לחתונת החורף שאנחנו מתכננים (כן – החלטנו ללכת על משהו חורפי שבין דצמבר לפברואר, בגלל סיבות רבות).
קשה לומר שאני קפצתי בשמחה, אבל המקום מאוד הרשים לטובה. איכשהו, רדאר "אנשי המכירות" שלי, מונע ממני להראות לאיש מכירות שאני מתלהב ממנו. אני נוהג בנימוס, מעלה רעיונות ושאלות, דורש תשובות מניחות את הדעת (ואם אני לא מקבל אותן, אני רושם לי הערות על כך), אבל הכל ברוח טובה של כבדהו וחשדהו.
אבל ארוסתי "התאהבה" במקום, כהגדרתה, גם כי שמה הוא כשם אותו גן אירועים, ואני עוד מחכה לראות עוד כמה וכמה מקומות, כדי שנוכל להחליט לאט ובזהירות על הדבר הטוב ביותר מבחינתינו.
מה שכן, ברור לי שאף אחד לא מחכה לנו. אנחנו צריכים לעבוד על זה עכשיו, ובשיא הרצינות. יצאתי מגן האירועים מתרגש כולי. זה אמנם הצעד הראשון, אבל בהחלט בכיוון הנכון. כל עניין החתונה הזו מרגש אותי מאוד. כשאתה יודע שמצאת את הנפש התאומה שלך (ואני נשבע לכם שאצלינו זו לא עוד קלישאה – אולי קיטשי מאוד, אבל לא קלישאתי), אתה פשוט יודע. מי שחווה את זה בעבר, או חווה את זה היום, פשוט יודע שכל מילה מיותרת.

אני מקווה לתת לכם טעימה מהחוויות שלנו בהכנות לחתונה הזאת, במהלך החודשים הקרובים.
כל ההפקה הזו היא בהחלט סיפור שאני חושב ששווה יהיה לספר. לפחות אני מקווה כך.

Wish us luck.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

8 תגובות לפוסט “הכנות לחתונה – Take one”

post_author." -->\n"; ?>
  1. Danielle הגיב:

    לאק!! לאק!!!
    ותקחו את הזמן שלכם ותראו עוד מקומות. יש כל כך הרבה הציע בימינו לדברים האלה, שחבל לחפף.
    חיבוק!

  2. kruvit הגיב:

    קודם כל לאק, והרבה סבלנות ואורך רוח, זה בעיקר מה שכדאי להתברך בו בפרויקטים כאלו.
    הייתי שם באירוע לא מזמן, ואני חייבת לומר שהמקום נחמד, אבל האוכל זוועתי!!! המלצרים היו מאד לא נחמדים ולא אדיבים (למשל לא הסכימו לתת לנו בקבוק מים לשולחן, רק המלצר יכול להביא אותו, או שאין פותחן לבקבוקי השתיה הקלה, וכל פעם צריך לבקש מהמלצר שעושה טובה ונותן לנו להשתמש בפותחן שלו)
    בנוסף, מיקום החופה בעיני היה בעיתי ומאד צדדי ומגביל, ובמידה ויש לך אורחים בכסא גלגלים (ואני יודעת שאתה רגיש לנושא מספיק), יהיה להם קשה להתקרב ולראות את החופה.

  3. הנפש התאומה- לדעתי זה פשוט האדם שמשלים אותך וגם דומה לך בו זמנית… 🙂

  4. גיא הגיב:

    דניאל – המון תודות!

    כרובית – גם לך המון תודות. אני שמח שכתבת לי על המקום, כי האמת היא שלא מצאנו ביקורות על גני אלה, בגלל שהוא יחסית חדש (נפתח לפני שנתיים בלבד). בהיותי בעל סבתא שמצבה ממש לא טוב לאחרונה, ובקושי מצליחה ללכת, אני שמח שהעלית את הנושא הזה, כי אני בהחלט רגיש מאוד לנושא הגישה לבעלי מוגבלויות.
    גם האוכל ורמתו חשובים לנו מאוד. את זוכרת קצת יותר בפירוט מה אכלתם שם? אני אשמח לקבל קצת יותר פרטים, גם במייל.

    דרושה – אוה! כמה שזה נכון!
    חשוב לראות את הדברים החשובים, לפחות, בצורה דומה. חשוב להבין ולקבל אחד את השני. יש כאלה שטוענים שהפכים נמשכים – זה אולי נכון לאנשים מסויימים. אבל אצלי זה מעולם לא החזיק מים.

    מישהי שהיא בחורה קרה, לא רגשית, לא אוהבת בע"ח, לא מסוגלת לצחוק, ואפילו רזה מדי – כל זה פשוט לא החזיק אצלי מעמד.

    לפני קצת פחות משנה וחצי, פגשתי את הבחורה, שלפי התיאור הראשוני שלה – היתה ממש מושלמת עבורי. גם אחרי הפרידה שלנו, איכשהו ידעתי שהא הדבר הכי קרוב לשלמות שהיה לי. אפילו הפחדים שהבאנו שנינו למערכת היחסים שלנו היו כמעט זהים. זו גם הסיבה שאני כל כך שמח, שזוגתי היתה גדולה ממני בעניין הזה, ויצרה איתי קשר. אחרי שחזרנו, ידעתי כבר שלעולם אני לא ארצה להיפרד ממנה.

  5. לימור הגיב:

    יש נטייה להתאהב בדבר הראשון שרואים, ולפעמים לראות הרבה אחרים ולחזור לראשון :). אני חושבת שלא משנה כמה שאלות תכין, וכמה מאמץ, קשה לשלוט על כל הפרטים. נכון, חשוב לכם שדברים יסתדרובדיוק כמו שאתם רוצים. אבל לדעתי קחו נשימה עמוקה, תהנו מהתכנון, וקחו את זה בקלות! ראיתי מספיק זוגות שמרוב מאמץ, בערב החתונה לא נותרו להם כוחות ליהנות ממנה או שהתמוטטו נפשית אחריה.

  6. אורי הגיב:

    הואיל ועוד לא איחלתי לך מזל טוב, אוסיף מעל זה גם בהצלחה. מאוד שמח בשמחתך חביבי.

    ומאחר ועם איחולים לא קונים במכולת או מקלים על סטרס טרום-חתונה – אפשר לעזור במשהו?

    הזמנות, נגיד, זה משהו שנעזרו בי איתו בסיטואציות דומות. אבל תרגיש חופשי להיות יצירתי. 🙂

  7. גיא הגיב:

    לימור – כל הכוונה שלנו היא להנות מהתכנון.
    ארוסתי התלהבה מאוד מהעובדה, שהיא קיבלה אתמול, בגני אלה, קפה ועוגה אצל איש המכירות, וקיבלה תיאבון – תרתי משמע.. 🙂
    אהדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לרוץ, בגלל זה גם לקח זמן רב יחסית מאז אותה הצעת נישואין ואת התחלת כיתות הרגליים בפועל. אנחנו נראה 2-3 גני אירועים/אולמות בשבוע – לא יותר (אבל גם לא 80 אולמות), עד שנגיע להחלטה. המטרה היא לעשות את זה באיזי, "לעכל" את מה שאנחנו רואים ושמעים לגבי כל מקום, לדסקס את זה בינינו לבין משפחותינו וחברינו, ולהמשיך.
    אני, למשל – מאוד שמח שקיבלתי במייל היום כל מיני פרטים "מרשיעים" על גני אלה מפיה של קוראת מסויימת, שלא הייתי מודע להם קודם. זה דבר חיובי מאוד בעיניי, שיתוף המידע הזה.

    אורי – המון תודות. יש בהחלט מצב שניעזר ביצירותיך.. 🙂
    (וד"א – ה-DOK עדיין בריא ושלם.. סליחה..)

  8. yael הגיב:

    הגן השקוף בקיבוץ שפיים הוא מקום מעולה
    אני שלחתי לך מייל בנושא כבר
    ואף אם אני נשמעת מנדנדת – זה רק בגלל שאני ממליצה בחום!!! אני התחתנתי שם בחוץ אבל ארוע החורף שלהם אחלא. החופה היא בתוך האולם בבחורף ובקיץ בחוץ. הקבלת פנים היא מחוץ לאולם בתוך אזור מכוסה כי קר בחוץ. האוכל שלהם טעים מאד יש להם את שף הבית- מוקי. איש מוכשר ונחמד מאד. הבשר שלהם לא רע והקינוחים…. כל מילה מיותרת!!! אני מציעה לך לשאול אנשים אם הם מכירים את ההמקום, לדעתי אתה תקבל רק תגובות טובות!!