ציטוט השבוע, לפחות לבינתיים

ציטוט השבוע, ניתן פה אחד לחבר מועצת עיריית נתניה, קובי לוי: "לא יכול להיות שדתי הצית את חנות החזיר". כמובן שלא. גם לא יכול להיות שאדם דתי הצית בית זונות, אבל עובדה שגם זה קרה לפני כמה שנים. כל מה שהיה צריך זה צעיר חרדי, כמה חלומות בהקיץ על "אלוהים" שציווה עליו לבצע את המעשה וגפרור. זה הכל. בתור חבר המועצה שדגל לשנוא את כל השונה ממנו, להלן יהודים שכן אוכלים חזיר, ובתור חבר המועצה שיזם את חוק סגירת כל החנויות לממכר חזיר בעיר, הוא אינו חושב שצעד כזה יביא אדם לאלימות ולנטילת החוק לידיו בדרך זו או אחרת. כמובן. הוא, מורם מעם, היושב לו איפושהו למעלה במועצה, יכול לתת גושפנקא לסגירת החנוויות הזרות לאמונתו. זו כמובן, אינה אלימות. אבל שאדם דתי ישרוף חנות כזו??? מה פתאום!!! לא ייתכן!! שומו שמיים!!!
בלוז לשחורי המדים…


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

6 תגובות לפוסט “ציטוט השבוע, לפחות לבינתיים”

post_author." -->\n"; ?>
  1. ג'ירפה הגיב:

    טוב…את אות הפתיחה נתנה העירייה כשהעבירו חוק עזר עירוני שאסור למכור מאכלי חזיר בעיר , למרות שניתן להכשיר חזיר אם העירייה היתה בונה להם עוד בית כנסת (או לחילופין היתה נותנת להם כמה מצלצלים)וכל זה לא היה נמנע!

    מעניין שהדבר הראשון שפושעים עושים כשהם נתפסים או כשעומדים לדין זה לשים כיפה על הראש ולעיתים גם להתעטף בטלית … מעניין למה 🙄

  2. גיא הגיב:

    מעניין בערך כמו האיש במוסך שתמיד יש על הראש שלו כיפה, והוא זה שייתן לך הצעת מחיר. כאילו שהעבודה שיש לו כיפה על הראש אומרת שהצעת המחיר היא הוגנת, כי האיש "לא ישקר", כמובן.

  3. ג'ירפה הגיב:

    באמא שלי יש לי 2 כאלה בבית

  4. עירא הגיב:

    אחרי שאכלתי בפ"ת אצל בעל מסעדה "מכופה" אבל בלי תעודת כשרות, אני כבר לא יודע איזה ערך נשאר לכיפה הזו. בשבילי היא סמל לצביעות ביותר מדי מקרים, עוד מפגע חוצה חברה במדינתנו הקטנה, עלה תאנה דפוק.

  5. עירא הגיב:

    הי, מצחיק. השרת של בלוגלי באיזור הזמן הלא-נכון. התגובה שלי מופיעה כאילו בתאריך אתמול.

    רציתי להוסיף אחרי קריאת הכתבה שחבר המועצה לא טורח אפילו פעם אחת להצטער על העבירה על הוק או לזעות שהיתה הפקרות מבחינת כבוד בין אדם לחברו ורכוש ניזוק. כל מה שהיה לו להגיד זה שלא ניתן להעלות על הדעת שדתי יצית את החנות בשבת.

    באמצע השבוע? אולי אפילו מומלץ…

    (וכל זה בלי מילה על רצח רבין. כיפה עאללללק)

  6. גיא הגיב:

    חס וחליללה. בשביל זה עשו את זה במוצ"ש. האיש לפחות חיכה עד צאת השבת…