ביקורת סרט: X-Men Origins: Wolverine

יש משהו נחמד בלראות סרט שעוד לא יצא לאקרנים באופן רשמי. זה נדיר שיוצא לי לצפות באחד כזה. אבל הלילה, בעזרת חבר שהביא לי גרסה באיכות מצוינת של X-Men Origins: Wolverine, עשיתי בדיוק את זה. הסרט אמור לצאת רק בסוף החודש הקרוב, אבל הוא כבר השיג גרסה כמעט מוכנה של הסרט. למה אני מתכוון ב"עמט מוכנה"? ובכן, הסרט מוכן, וכאמור – הוא באיכות מצוינת. אלא מה – את חלק מהקרבות, אתה יכול לראות באנימציה ממוחשבת ממש. כלומר ישנם קטעים, בהם הקרבות השונים עוברים לאנימציה ממוחשבת וחוזרים לתמונה "אמיתית", והאמת – זה די מגניב.

אז מה יש לנו ב-X-Men החדש?
כמו בסדרה Heroes, שאני מניח שלקחה כמה וכמה רעיונות מ-X-Men, גם כאן החליטו "לחזור למקורות" ולבחון מאיפה באו בעצם הדמויות הראשיות, עוד לפני סרט ה-X-Men הראשון. הדרך הקלה ואני מניח המכניסה ביותר, היא להתחיל עם הדמות האהובה ביותר על רוב חובבי הסדרה – Wolverine – אותו מוטאנט שמילאו את גופו באדאמנטיום (מתכת קשה ביותר), ועכשיו טפריו וגופו בלתי ניתנים להשמדה. אל תצפו פה לקטעי "ילדות" רבים. וולברין הילד מופיע רק כמעין קוריוז בתחילת הסרט. בהמשך הוא כבר איש בוגר, עם בעיות מוסריות, אבל לא כאלה שמפריעות לו להיות ה"חיה" שהוא. אתם יכולים לדמיין לעצמכם שיש לא מעט דמויות מעולם ה-X-Men שמופיעות במהלך הסרט – לא מעט מהן לא הופיעו בסרטים הקודמים בכלל. מצד שני – גם אקשן לא ממש חסר פה. ובכלל – כמכור לכל מה שקשור לקומיקס, וגם לסרטים שיוצאים בשנים האחרונות בעקבות דמויות הקומיקס הרבות, אני יכול לומר לכם ש-X-Men Origins: Wolverine הוא סרט יוצא מן הכלל.
אני אמנם ראיתי אותו על מסך גדול הלילה, אבל לא גדול כמו זה שיש בקולנוע. מצד אחד – אני ממליץ לכם לראות אותו על המסך ה"מתאים". מצד שני – לא ממש סבלתי כשראיתי אותו הלילה. לשיקולכם.

ציון של קופי השבת: 9.5.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

2 תגובות לפוסט “ביקורת סרט: X-Men Origins: Wolverine”

post_author." -->\n"; ?>
  1. Danielle הגיב:

    גיא!!!!!
    תוסיף בבקשה מהר את המילה "ספוילר!" בכותרת, לטובת אלה מאיתנו שרוצים ללכת לקולנוע לראות את הסרט הזה, בלי לדעת מראש מה קורה שם.

    תודה.

  2. גיא הגיב:

    :mrgreen:
    דניאל – עוד לא הצלחתי לכתוב שום ספוילר פה…
    אפילו לא התחלתי לספר על העלילה וכאלה. מאוד השתדלתי גם לא לעשות את זה. נכון – כתבתי על הדקה הראשונה של הסרט, אבל זהו בערך.
    תגידי שלא ציפית מההסבר על הסרט או אפילו משמו "X-Men Origins: Wolverine" שאכן הולכים לעסוק פה באיך וולברין התחיל את דרכו. לא צפוי?