החיים עפ”י ישו

טוב..

אז אחרי זמן קצר כאורח של חברי עירא בבלוגו אסכולת הכורסא , ובעיקר אחרי שהוא החליט עבורי שהגיע הזמן שאני אנצל את אהבתי לכתיבה לפתיחת בלוג משלי, החלטתי שבאמת אולי הגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית. אולי באמת יש לי מה לומר.

בכל מקרה – לאחר ירחי לידה קשים – ילדתי בן חדש במשקל כמה קילו בייט, ושמו "ישו וחיות אחרות".

לפי מה שהבנתי, לפחות בעולם הבלוגוספירה, נהוג להציג את עצמי ואת חזוני בבלוג הראשון. אז למה להיות שונה?

שמי גיא, רווק בן 33, מהנדס בהכשרתי, ובעל דיעות לא תמיד קונבנציונליות על מה שקורה בעולם. מלבד האהבתי הבלתי נדלית לאלכוהול איכותי: 146 סוגי בירה מאחוריי, כמה עשרות סוגי ויסקי ואלפי סוגי יין, שלא לדבר על השאר, הפכו אותי לסנוב פלצן בנושא הזה. כך שמי שקורא את הבלוג הזה בהחלט יכול לצפות לסקירה של טעימות שונות בנושא זה ובנושאי אוכל.

אני מסתובב בסביבה של גיקים דעתניים, ואחרי תקופה לא קצרה, הגעתי למסקנה שהמדיום הזה, יכול לעזור לי להוציא את זעמי וגם חיוכיי בדרכים לא מעטות.

דבר אחד לא ייצא כאן: כל מה שקשור לשלמה ארצי. אז כן – מי שאוהב אותו שימשיך הלאה. את יחסי לשלמה ארצי אפשר לסכם כך:

שני ישראלים נידונים למוות באיראן, באים לשניהם ואומרים להם שיש לכל אחד מהם משאלה אחת אחרונה. הראשון מבקש: "בפעם האחרונה, בבקשה, בבקשה, תנו לי לשמוע את 'תרקוד' של שלמה ארצי". באים לשני, והאו אומר: "אני רוצה למות קודם". אני אתן לקוראיי (בשאיפה אינטיליגנטיים) להבין עם מי משניהם אני מזדהה.

מאחר ואני כן חי ונושם מוסיקה, אני מניח שגם זה ינינ נושא חם. אבל כאמור – יש לי דעות על הרבה יותר מדי דברים. אני מקווה שתמצאו אותן לפחות מקוריות, ואם לא -אולי משעשעות.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

5 תגובות לפוסט “החיים עפ”י ישו”

post_author." -->\n"; ?>
  1. עירא הגיב:

    יהיה מגניב, אני יודע! 🙂

  2. goodonion הגיב:

    אבל מה הם עשו באיראן מראש? מילא זה שאוהב את שלמה ארצי, אבל השני?

  3. גיא הגיב:

    תודה, איש.

  4. ג'ירפה הגיב:

    היי, ארים כוסית (תרתי משמע) לחיי הבלוג החדש.

    Keep Rocking Dude