עבדאללה בבנדיקט

כבר די הרבה זמן אני רוצה לכתוב את הפוסט הזה. יצא לי כבר לבקר פעמיים ב"בנדיקט", ומשום מה אף לא מילה אחת כתובה. יוק. הגיע הזמן לשנות את המצב. ה"בנדיקט" שיושב על חורבותיו של "לה סנטראל" באלנבי פינת רוטשילד בתל אביב, הוא מסעדת קונספט, שנכנסה לנישה שמצד אחד היא מצומצמת מאוד, ומצד שני כל כך מתבקשת במחוזותינו, ומעלה את השאלה הזו של "איך לא חשבו על זה קודם?". ב"בנדיקט" מגישים רק ארוחות בוקר. 24 שעות, 7 ימים בשבוע. כשאני אומר "רק ארוחות בוקר", אני בעצם קצת חוטא לאמת – כי ארוחות בוקר יכולות להיות "ישראליות", עם ביצים, סלט, לחמים אבל יכולים להגיע עד ארוחה טקסנית שכוללת סטייק, ביצים ותפו"א מטוגנים, וגם, כמובן, ארוחה אנגלית רוויית שומן נוטף, או "סקנדינבית", עם סלמון ומיני טעימות. בקיצור – יש פה תפריט רחב מאוד, במחירים סבירים להפליא, שכוללים לרוב גם שתיה קלה/חמה.
אם אתם לא מהמהמרים, כדאי להזמין מקום מראש, במיוחד כשמדובר בימי שישי (בכל שעה שלא תבחרו). ב"בנדיקט" גם שמים דגש על שירות מהמעלה הראשונה: המלצר הציג את עצמו בשמו, ודאג לכל רצונותינו, עם חיוך ובהבנה רבה (זה קרה גם ביום שישי עמוס בצהריים, וגם באמצע השבוע בערב, עם שני מלצרים שונים, כך שאני בהחלט מאמין שזה לא סתם מזל). השירות הוא פשוט פנטסטי, ואין לי שום דרך אחרת להציג את זה. אפילו המוסיקה, שהיתה של שנות ה-60, היתה מאוד מתונה בעוצמתה, ואיפשרה לדבר ללא כל צורך לצעוק.

ועכשיו לאוכל, שהוא פשוט תענוג: בפעם הראשונה הלכתי על הארוחה הטקסנית, כפי שתוארה לעיל, והאנטריקוט, עטוף ברוטב יין אדום, ובליווי קוביות תפו"א, הגיע במידת העשייה הרצויה בדיוק (MR, למי שתהה). הארוחה כללה גם מיץ תפוזים סחוט טרי (נסחט במקום, וזה מורגש). בפעם השניה, הזמנתי ארוחת "המבוקר", שכללה 3 קציצות בקר טחון, כשעל כל אחת מהקציצות מגיע תוסף: גוואקמולי, ביצה עלומה, ועוד תוספת שאני מתקשה להזכר בה כעת. ושוב – ארוחה מצויינת, שכללה גם היא סלט, לביבות תפו"א, ומיץ תפוזים סחוט. מה שיפה, הוא שהם חשבו כמעט על הכל, ויש אפשרות להזמין תוספת לארוחה במחיר סמלי, מתוך ארוחות אחרות, וכך לבנות לעצמך ארוחת בוקר, על הבסיס שכבר הזמנת. כך, למשל, לארוחת "המבוקר", הזמנתי תוספת של נקניקיות מרגז (2 ב-8 שקלים).

בקיצור – מקום נהדר, גם אם סתם בא לכם לשבת על אחת הפינות הסואנות בתל אביב, ולראות את ההולכים ושבים (דבר שיש לו בהחלט קסם מסוים בעיר הזו), ולהירגע.

סיכום:
אוכל: טרי ומצוין. מגוון מאוד. מחירים הוגנים.
שירות: מעולה. לא מציק, ועם זאת אדיב, מהיר ומחוייך. אחד המקומות היחידים שבאמת נהניתי להשאיר טיפ נדיב.
רומנטיקה: יש ויש. כדאי לפנות ערב, בפנים, אבל אפשר גם על המרפסת, תלוי במידת העשן הרצויה..
חניה: הצחקתם אותי. זה האמ-אמא של מרכז תל אביב. חפשו חניון בסביבה. זה בערך המינוס היחיד של המקום.
ציון: 9.5 (בגלל החניה, אם הייתי תל אביבי, המקום היה מקבל 10 עגול).

Benedict blvd
ארוחות בוקר
שד' רוטשילד 29, תל אביב
טלפון: 03-6868657


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

2 תגובות לפוסט “עבדאללה בבנדיקט”

post_author." -->\n"; ?>
  1. yud הגיב:

    פוסט טוב ובמקום, גיאגיא 🙂

    לגבי חניה – למיטב זכרוני (הא!) יש חניון ממול (כלומר באלכסון מהכיכר שהבנדיקט יושב עליה)

    והסניף הזה הוא השני והגדול יותר של משהו שהתחיל בבן יהודה פינת ז'בוטינסקי, שם יש להם סניף קטן ואינטימי יותר

    דרך אגב, הסניף הקטן יותר ממוקם בדיוק באותו מקום שבו היתה ממוקמת מסעדה דרום אמריקאית מסויימת… זוכר?

  2. גיא הגיב:

    שמח שאהבת.
    אני בהחלט זוכר את המסעדה ההיא (למרות ששמה ברח לי משום מה), במיוחד את המשקל שהיה שם לאנשים מעל 90 קילו. זה היה משעשע למדי. בסניף בבן יהודה עוד לא הייתי, בכל מקרה, אבל טוב לדעת!
    לגבי חניה – ממתי אתה זקוק לחניונים?! למיטב זכרוני (הא! הא!) אתה חונה בכניסה לכל מקום שבו אתה נמצא, לא?! :mrgreen: