זה היה רק עניין של זמן..

שירים את ידו מי שלא חשב שזה יקרה!
בהחלט זה היה רק עניין של זמן.

אני לא מבין איך לא צפו את זה מגיע? היועה"מ לממשלה היה צריך לקרוא את הכתובת על הקיר!
אני מניח שעכשיו זו רק תחילתה של תקופה, בה כל אסיר בוועדת שחרור יעלה את הטענה, שאם עבריין מין רציני לא מקבל מאסר בפועל, אז אפשר לוותר על כל החוק ה"לא חשוב" הזה של תקופת מאסר לפושעים. כל איש הישר בעינו יעשה.

דוגמא ומופת לישראל.
השאלה ליועה"מ היא עכשיו: איך לעזאזל אתה מצפה להשוות אב שאנס את בנותיו לבין נשיא שעשה את אותו הדבר? איך אתה מצפה שבתי המשפט ינהגו? הסכר שנפרץ כאן הוא לדורות. אנחנו נשלם על הטמטום הזה שנים קדימה. תמיד יהיה שם ברקע התקדים המסוכן הזה של נשיא, שמזמן היה צריך להיות נעול מאחורי סורג ובריח, אבל פחדנותו של עו"ד אחד הביאה לכך שאפילו המינימום ההכרחי הזה לא יתבצע.

זו אולי רק כותרת ש- ynet שמים בשביל הכותרת, אבל בינינו – זה כבר לא מצחיק יותר.
אל נא יתפלאו שופטי בתי המשפט, וועדות השחרורים, עו"ד ועוד אנשים העוסקים במקצוע השני הכי עתיק בעולם, אם הם יצטרכו לעבוד על בסיס יומי , כדי לתקן את העוול הזה שנעשה, למשך שנים קדימה.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

3 תגובות לפוסט “זה היה רק עניין של זמן..”

post_author." -->\n"; ?>
  1. ג'ירפה הגיב:

    במשפט הישראלי נהוג להביא ציטוטים מהמקורות
    למזוז באהבה מהג'ירפה:
    מתוך ספר השקרים הגדול ,התנ"ך, ויקרא י"ט פסוק ט"ו:
    "לא תעשו עול,במשפט לא תשא פני דל,ולא תהדר פני גדול:בצדק תשפט עמיתך"
    Rest My Case

  2. גיא הגיב:

    ג'ירפה, לא ידעתי שאתה גם רב גדול בתורה!
    סחתיין, אח שלו.

  3. גיא הגיב:

    והנה זה ממשיך: נשיאת בית המשפט העליון לא מוכנה לקבל את ההשוואה של קורבן אונס, בינה ובין קורבן של נשיקה. דבר ראשון – אני שמח שנשיאת ביה"מ בייניש אומרת שאין מה להשוות. לצערי, כמובן – היא לקחה את זה לכיוון אחר לגמרי: כתב האישום של רמון חמור מזה של קצב. ואני אומר: לאאאאא. את בטוחה? ברור שכתב האישום של קצב לא היה חמור! אבל זה בגלל אנשים כמוך שהסכימו לקבל את כתב האישום הזה מלכתחילה!
    ושוב – הצביעות מרימה את ראשה. אחרי זה תוהים למה אזרחי מדינת ישראל מאבדים את אמונם בבתי המשפט..