עבדאללה מציג: פאב המרפי’ס החדש במודיעין

איך שהזמן טס, ולא זכרתי לכתוב על החוויות שלנו מיום שישי האחרון בפאב המרפי'ס החדש במודיעין.
בשבילי זו הייתה חוויה נהדרת, כי הצטרפתי לערב בנות, שכלל 3 מידידותיי הטובות – דניאל, רושל ונוקית.
הגענו לפאבכ באיזור 21:00, ולצערינו, בגלל שלא הזמנו מקום מראש, הושיבו אותנו ליד שולחנות ננסיים עם כיסאות עוד יותר קטנים. זה לא בישר טובות. זה אולי הזמן לומר שכבר הייתי בעבר מספר פעמים בסניף ההרצלייני של המרפי'ס ולא ממש נהניתי. בפעמים שהייתי שם, האוכל היה לא יותר מסביר, ולצערי אפילו המרפי'ס (שאני הראשון שאודה שאני אוהב אותה פחות מגינס), לא הייתה טרייה לחלוטין. בהרצליה גם הייתה הפעם היחידה בחיי, למיטב זכרוני שהשארתי בירה בכוס, ולא בגלל ששתיתי יותר מדי, או בגלל שהייתי קצר בזמן.
אז נקודת המוצא של המרפי'ס במודיעין לא הייתה טובה מי-יודע-מה.
אבל הגיעה המלצרית החביבה, ולקחה הזמנות. אני נשארתי עם הסטאוס המסורתית, בירה שהוגשה קרה וטריה כמו שבירה צריכה להיות. לקחתי גם את אחד ממבצעי הצ'ייסר שלהם (קוארבו גולד ב-13 ש"ח). מבחינת אוכל, הופתעתי לטובה. נוקית המליצה לי שלא לקחת את נקניקיות הטלה שלהם, אחרי שהיא התאכזבה מהם בהרצליה. המלצרית, לעומת זאת, המליצה עליהן בחום. בלי לפגוע בנוקית, החלטתי ללכת על המלצת המלצרית. הבנות הזמינו מנה משותפת של כנפי עוף בברביקיו וכן שלושה המבורגרים קטנים, וכוסות שליש של בירה מרפי'ס אדומה.
מנת הנקניקיות הייתה מצויינת. 4 נקניקיות טלה גדולות (כ-70 גרם כ"א לפני הבישול), לא עשויות מדי, רכות מפנים, ופשוט נימוחות בפה. אפילו קוביות התפו"א המתובלות הצליחו להרשים. כנפי העוף היו גם הן טובות, אבל די סטנדרטיות. ההמבורגרים היו באמת קטנים, והגיעו בלחמניות קטנות שתאמו את גודלם. הבשר היה טרי וטוב, אבל קצת עשוי מדי לטעמי.
ברקע הייתה מוסיקה נהדרת: רוק מ-30 השנה האחרונות, ולקראת היציאה שלנו מהמקום (ב-23:30 בערך) גם לא מעט אייטיז. בקיצור – נוסטלגיה חיובית מאוד. גם על המסך הענק הוקרנו ערוצי ספורט למיניהם, כשהשוס של הערב היה אגרוף תאילנדי לנשים, שהיה פשוט מטורף. אחת מהנשים נקראה בכינוי BEEF ואפשר היה להבין למה. היא נראתה כמו רוצחת מקצועית, והיא בהחלט לא מישהי שהייתי רוצה לפגוש בסמטה אפלה.. 🙂

בקיצור – ערב נהדר. אנחנו מתכוונים לחזור לשם בשישי הקרוב, הפעם עם הזמנה מראש, כדי לקבל את הכורסאות ולשבת יותר בנחת. כדאי לציין, שיש גם קומה שנייה לבר, שבו יש בר נוסף ולא מעט מקומות ישיבה נוספים. למי שמוכן קצת להתרחק מאיזור תל אביב – זו בהחלט חוויה מתקנת, אחרי הפעמים בהם ביקרתי אצל אחיו התאום. אני רק מקווה שימשיכו שם שם כמו שהם התחילו.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

7 תגובות לפוסט “עבדאללה מציג: פאב המרפי’ס החדש במודיעין”

post_author." -->\n"; ?>
  1. עירא הגיב:

    אחלה. אז נפגשים במייק'ס פלייס בי-ם בשישי בערב? להם _יש_ גינס…

  2. ליאור הגיב:

    נשמע טוב, חוץ מהעדר הגינס.

    למרות שאם הם מגישים מרפי'ס רד מחבית אפשר לתת להם הזדמנות. אחלה בירה, מזכירה במשהו את הקילקיני אבל יותר קלה ומתקתקה.

  3. גיא הגיב:

    ליאור, הם בהחלט מגישים אותה מהחבית. והאווירה היתה ממש טובה שם.

  4. Danielle הגיב:

    עירא, אתה מוזמן למודיעין. במייקס פלייס אולי יש גינס, אבל במרפי'ס במודיעין יש אוכל טעים, מוסיקה שווה, אוירה בסבבה, וגם הרבה מאד מהחברים שלך. נראה לי יותר שווה… 😈

  5. עירא הגיב:

    השבוע איתן ודניאלה חזרו מהגולה, וגם את ג'ס שנים לא ראיתי, אז ביום שישי אני במייק'ס פלייס בי-ם. מי שרוצה שיצטרף.

  6. ג'ירפה הגיב:

    רק דאף!

  7. גיא הגיב:

    בקיצור – אנחנו ללכת לא על זה ולא על זה. אנחנו נהיה בערב בנות אצל רושל, עם נוקית ודניאל. יש יומולדת לתאומים של רושל, וזו גם סיבה למסיבה מבחינתינו.
    תהנו בירושלים.