טיפול חדש-ישן

הגוף שלי צורח לאחרונה זעקות קשות של כאב. אלה לא זעקות שאני מסוגל להתעלם מהן, לצערי, כי הן משפיעות על התפקוד היומ-יומי שלי. פשוט קשה לי לתפקד. אני נרדם רק לפנות בוקר לרוב, משלים שעות שינה במהלך היום, ו"מבזבז" את הזמן בניסיון לעשות דברים שאנשים "נורמליים" עושים – לא בהצלחה יתרה.

אין לי מספיק אצבעות בידיים וברגליים יחדיו, כדי לתאר לכם את כמות וסוגי הטיפולים הקונבנציונליים והמשלימים (או בשפת העם: אלטרנטיביים – למרות שאלו שני דברים שונים, לטעמי) שעברתי בשלוש וחצי השנים האחרונות.

ועדיין – קשה לי לומר שהרמתי ידיים. לאחרונה ניסתי ואני עדיין מנסה, להוריד את כמות התרופות. אני נעזר באותו מקל הליכה שסיפרתי עליו לפני קצת יותר מחודש. לומר שאני מצליח? בואו רק נאמר שאני מצליח לא להעלות כרגע את המינונים, וגם זה תוך מלחמת חורמה קשה בגוף וברצונות שלו.

העניין הוא שלאחרונה החלטתי לבדוקר שוב טיפול חדש-ישן – טיפול ברפלקסולוגיה.
ידידתי "זאתי משם", שבעברה טיפלה בי ברפלקסולוגיה לתקופה קצרה, הצליחה באופן חלקי למדי, ולו לכמה שעות שאחרי הטיפול, אבל זהו. לאורך זמן קשה לומר שהטיפול הזה הצליח. ועדיין – החלטתי לתת לזה ניסיון נוסף.

"זאתי" כבר לא בארץ. היא חיה בניכר. יחד עם זאת, היא "ישבה" עליי במשך כמה חודשים ליצור קשר עם מטפל ברפלוקסולוגיה, המטפל באיזור מגוריי. היא טענה שוב ושוב שהוא מטפל מדהים, שאולי יוכל לעזור לי.

הבעיה היא, שכלכלית – המצב על הפנים. כאמור – קשה לי לתפקד. אני לא ממש עובד בחודשים האחרונים. אפילו עבודות מהבית כבר לא ממש מצליחות אצלי – כי אני חייב להתחייב לשעות מסוימות ול"הקפצות" כאלה ברוב שעות היממה – ואפילו זה כבר לא פשוט כמו קודם. אז איך לעזאזל אני אמור לשלם על טיפולים כאלו? הרי טיפולים משלימים מתחילים ב-120-150 ש" ומגיעים לתשלומים גבוהים עוד יותר! יחד עם זאת, "זאתי" לא עזבה אותי, ואמרה לי לפחות לדבר איתו. לראות מה הוא יגיד.

ואכן – אחרי כמה חודשיחם השתכנעתי, ולפני כחודש דיברתי איתו לראשונה. לומר שהופתעתי, יהיה אנדר-סטייטמנט מטורף. האיש פשוט הבין לחלוטין את מה שעובר עליי, וכשעלה עניין התשלום, הוא ממש הרגיע אותי. אני כבר התכוונתי להציע לו איזה עסקת בארטר – כזו שאישתי תלמד את אחד מילדיו פיתוח קול, אם ירצו – או שאני אתן שיעורים פרטיים במקום. אבל כאמור – האיש פשוט אמר לי להירגע.

הוא שאל אותי באיזה תשלום לדעתי אוכל לעמוד כרגע. סיכמנו על 50 ש"ח לטיפול. הוא אמר לי שהוא כבר טיפל בחינם במישהו לאורך תקופה מסוימת, ולאחר שהוא העמיד אותו על רגליו, האיש החזיר לו אפילו יותר מערך הטיפול ה"אמיתי". הוא הסכים לטפל בי כרגע בעד הסכום הזה, או אפילו בחינם, ואם הוא יצליח "להעמיד אותי בחזרה על רגליי", אני אחזיר לו ברגע שאשיג עבודה ראויה. ואם לא – מקסימום, ניסינו.

ושוב – אני מזכיר לכם שההיכרות היחידה שלו איתי, היא עם "זאתי", שמכירה אותו בכלל רק וירטואלית דרך איזה פורום! והאיש סומך עליי לחלוטין!
יש משהו באנשים מסוימים, שבכל זאת גורם לי לחוש גאווה. גאווה על זה שיש עוד אנשים טובים. בכל זאת, ולמרות הפוסטים הקודמים, אולי בכל זאת יש עוד תקווה למדינה הזו. לצערי – המטפל הזה הוא אדם מבוגר יותר. הוא כבר מסוג האנשים, שאחרים לא מעריכים מספיק. וב-3 שבועות האחרונים הוא מטפל בי מדי שבוע, בימי חמישי בבוקר, ובמשך למעלה משעה וחצי בכל פעם.

בינתיים הוא נתן לי כבר כמה "משימות". בחלקן הצלחתי לעמוד יותר, בחלקן פחות.

המטפל הזה, בשם שלמה, הוא יחיד סגולה שכזה. הוא אדם מקסים, עם לב זהב. אדם שרואה את האדם שמולו, ולא רק את הארנק שלו. הוא רואה ומבין את הסבל של האדגם שמולו. ואין בו עצם אחת רעה. זו אולי קלישאה, אבל האיש הזה הוא הכי מלח הארץ שיכול להיות. משכמו ומעלה. וכל מילה נוספת – אני מניח שתגרע ממי שהוא.

אין לי מושג לאן יילך הטיפול הזה. האם הוא יעזור? אולי. כרגע עוד מוקדם לדעת. עברתי 3 טיפולים עד כה. אחד מהם, האחרון – כאב במיוחד.
אבל בלי קשר – אני מנסה. אני חייב לנסות. אני חייב להצליח לצאת מהחרא הזה שבו אני נמצא. חייב לחזור לחיות כמו בן אדם מן השורה. חייב לגרום לגוף להפסיק לצרוח.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

3 תגובות לפוסט “טיפול חדש-ישן”

post_author." -->\n"; ?>
  1. lizibee הגיב:

    לא שאני יכולה להשוות בין המצב שלי לשלך, אבל בזמנו (לפני 9 חודשים בערך) התחלתי גם אני טיפול ברפלקסולוגיה, במסגרת טיפול די מקיף ברפואה אלטרנטיבית. הטיפול התחיל באחת התקופות הלחוצות ביותר שהיו לי – עבדתי במשרה מלאה על פרויקט מאוד גדול, בדיוק התחלתי ללמוד פעמיים בשבוע וגם עסקתי בספורט, שתפס לי עוד שניים-שלושה ערבים בשבוע וכל זה בנוסף לניסיון לנהל גם חיי חברה מינימלים. אינני יודעת היום אם הטיפול היה הצלחה, שכן הוא הגיע בשילוב עם טיפולים נוספים (תזונה וספורט), אבל המטרות שלי הושגו – העור שלי התנקה, הרגשתי בריאה יותר וירדתי את כל המשקל שהעליתי בחמש שנותיי בהייטק (ואין טעם להכנס לדיון של אם הייתי *צריכה* להוריד את המשקל או לא. הנקודה היא שלא הייתי מרוצה מהגוף שלי בזמנו ואני כן מרוצה ממנו עכשיו). בסבסוד של קופת החולים, שילמתי 70 ש"ח לטיפול (עשרה מפגשים) והמטפלת היתה פשוט מקסימה.
    אם לא שום דבר אחר, הטיפול לפחות סיפק לי פעם בשבוע 40 דקות של מנוחה ורגיעה מוחלטת, בתקופה שכל כך הייתי צריכה את זה, כך שמבחינתי הוא נחשב להצלחה.
    אני מאוד מקווה שגם לך זה יוכל לעזור. בכל מקרה, שיהיה המון בהצלחה.

  2. זאתי, משם הגיב:

    קודם כל, לפי מה שרשום אצלי, הצלחנו קצת יותר מ"כמה שעות אחרי הטיפול". דוגמאות מהתיק שלך אני אשלח לך במייל, כי זה ממש לא המקום לפרט מידע כזה אישי.

    שנית, את שלמה אני לא מכירה רק וירטואלית. יצא לי לטפל יחד איתו כמה פעמים, ואפילו לקבל ממנו טיפול או שניים. אני מכירה אישית את המגע שלו, ואת הישות שלו, ואת האישיות שלו. אחרת בשום פנים ואופן לא הייתי ממליצה עליו, בטח לא לך.

    שלישית, טיפולים אלטרנטיבים ומשלימים הם אכן שני דברים שונים, ודנו לא פעם בהבדלים ביניהם.

    אם אתה לא מרוצה מהטיפול שקיבלת ו/או מהמטפלת יש דרכים להעביר את זה. אבל זה ממש לא לענין להעליב ככה. לא את האינטיליגנציה שלי, ולא את המקצועיות שלי.

  3. Guy הגיב:

    זאתי – ממש לא התכוונתי להעליב אותך כך.
    בשום פנים ואופן!
    לא היתה שום כוונה כזו בשום משפט ושום מילה!
    אני ממש מתנצל אם זה מה שמשתמע מהפוסט הזה. אם בכלל צריך הבהרות כאן, את עזרת לי ברמות מטורפות. אני זוכר לך את כל זה בצורה הכי מדהימה שיש. אני גם הייתי תחת הרושם שאת מכירה אותו רק דרך הפורום, כי זו הדרך שבו הוא מזכיר אותך (בכינוייך), וזו הדרך שאמרת לי שאת מכירה אותו.

    אני חושב עלייך את הדברים הטובים ביותר!
    תמיד חשבתי, ולעולם העניין הזה לא ישתנה, יקירתי – שאת אחד האנשים הכי מדהימים בעולם!אני מאוד אוהב אותך, ואני חושב שאת אמורה לדעת את זה. הרי אנחנו מדברים כל כך הרבה, גם לא דרך הבלוגים שלנו!

    באמת סליחה שהכעסתי..!