Jazz n’ Roll בהופעה

אחד מחבריי הטובים הוא בסיסט, שכבר ניגן עם כמה מהשמות הגדולים בעולם הג'אז.
מאחר ואני מאוד אוהב את ההרכב הספציפי הזה, שנקרא Jazz n' Roll, הרכב שמעבד שירי רוק ופופ לסוגי ג'אז ובוסה נובה שונים, אני יותר משמח להמליץ עליהם.
מדובר בהרכב שמנגן כבר כמה שנים, הוא איכותי ביותר, ואיפול הקדישו לו שעה בפרייים טיים של 88FM, בתכנית "שבע שמיניות" המפורסמת.
ההרכב הוא:
אלה תדמור – שירה
אסף דגן – תופים
עומר ריז'י – פסנתר
שי ורדי – גיטרה בס

ביום שישי הקרוב הם מופיעים שוב בשבלול בנמל ת"א. מומלץ בחום להזמין כרטיסים מראש.
הוספתי הזמנה לפוסט הזה, כך שמי שרוצה הנחה, מוזמן להדפיס את ההזמנה, ולהזמין מקום בשבלול טלפונית.
הנאה מובטחת.shablul-13-07-07-invitation.JPG


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

11 תגובות לפוסט “Jazz n’ Roll בהופעה”

post_author." -->\n"; ?>
  1. עירא הגיב:

    דוד, בלינקים צריך לפרט http: יען כי זה לא עובד אחרת… ושכחת את ההזמנה 🙂

  2. גיא הגיב:

    תודה על העזרה. מתברר שככה לומדים דברים חדשים…

  3. עירא הגיב:

    ואגב דיברנו על מקום… הJPEG ששי שלח לנו שוקל 235K אבל שמרתי אותו באיכות 40% והוא שוקל 35K עכשיו ונראה אותו הדבר. בד"כ דחיסה כ"כ גבוהה עלולה לפגוע אבל התמונה הזו היא באיכות רדודה מראש אז לא קורה כלום.
    תוריד לך IRFANVIEW ו/או PICASA, יש כלים מאוד שווים בחוץ.

  4. גיא הגיב:

    בסה"כ שיניתי לו את ה-extention ל-jpeg, והוא שוקל 50K. בלי אף כלי מיוחד במינו. אבל תודה על העזרה. אני אבדוק את הנושא בכל מקרה.

  5. גיא הגיב:

    טוב.. סיכום ההופעה.. זה מתחייב, אני מניח, כי לא הייתי ממליץ על הופעה שלא הייתי הולך אליה, נכון?

    אז ככה: זה לא סוד שאני חושב שזה ההרכב הכי טוב שהיה לשי ורדי כבר שנים, ומאחר ואני מאוד אוהב מוסיקה, ואני מכיר את שי קרוב ל-9 שנים, וגם הפסקתי לספור לכמה הופעות שלו כבר הלכתי (גם עם ההרכב הנוכחי, וגם עם הרבה אחרים). גם הערב נהניתי מאוד מהמוסיקה.
    החבר'ה האלה אוהבים לנגן ביחד, ורואים את זה.
    בתנועות, בהומור הפנימי ובהחלט בחיוכים הרבים ובתיאום הנהדר שלהם, וגם באילתורים, למי שאוהב.

    הבעיה שלי (כי מה לעשות, תמיד יש לי אחת יותר מדי), היא עם המקום. כל פעם שאני פוגש את הבעלים, יש לי טיקים קטנים של עצבים בפנים. האיש חולה כסף, ומאוהב נואשות בעצמו. הבעיה היא, שלא ברור לי על סמך מה.
    הברמנים שלו והמלצריות שלו לוקים בחוסר מקצועיות משווע. באיזה מקום ברמן יגיד לך שהוא לא יכול לתת לך בירה כי הוא צריך קודם לגמור את החבית? איזו מין שטות זו? שלא לדבר על שני חברים שלי שהגיעו איתי, שקיבלו יחס מזעזע מהמלצרית. לקח שעה ורבע לנועה לקבל את המשקה שלה, ואילו עירא חיכה בסבלנות עד סוף ההופעה (יותר משעה וחצי!!!) כדי להגיע בסופו של דבר לבר (כלומר בסוף ההופעה), ולקבל כוס מים (וגם בירה).

    העניין היה, שעירא ואני תפקדנו כצלמים בהופעה הזו. זה שירות שאנחנו שמחים לעשות לחברים, ואין ספק שנעשה זאת בשמחה שוב (עירא, סלח לי, שאני מדבר בשם שנינו), אבל לא ב"שבלול". אני, בתור ע' צלם עוד ישבתי רחוק, על הבר, אבל למה השירות מתחילת הערב ועד סופו צריך להיות מחורבן כל כך, אם אתה יושב קרוב לבמה?

    בכל מקרה – שווה לתפוס את ג'אז נ' רול ביום טוב. הם יודעים את העבודה. רק חסר להם המקום הנכון…

  6. ג'ירפה הגיב:

    יכול להיות של"ג'אז אנד רול" יש את המקום הנכון להופיע, אך פחות נכון עבור אלו שבאים לראותם.

  7. עירא הגיב:

    ולכן אני לא אכתוב את דעותי על שבלול, כי אני לא יורק לבאר בזמן שחברים שלי שותים ממנה.

  8. גיא הגיב:

    תראה, בגדול – אתה צודק. אין לי שום כוונה לפגוע בפרנסה של חברים שלי. מה שנכתב לעיל הוא דיעה אישית שלי על המקום, ולא קשור בשום צורה לכמה הלהקה הזו תופיע שם, במיוחד כשהם ממלאים את המקום בכל פעם שהם שם. זה היה נכון באמצע השבוע, ועכשיו, כשהם בפריים טיים של סוף השבוע, על אחת כמה וכמה. כל עוד בעל הבית יכול לעשות עליהם כסף, הוא ימשיך איתם, וזה ממש לא משנה לו אם זה בגלל שמשפחה או חברים מגיעים, או שאנשים זרים מגיעים. העיקר שייכנס כסף. זו גם הגישה שלו, וזה מה שקצת מעצבן אותי.
    ביום שג'אז נ' רול יפסיקו למלא את המקום, בעל הבית יעיף אותם. זו האמת, עצובה ככל שתהיה.

    דעתי שנכתבה, היתה על המקום. אפשר להנות מהמוסיקה, ואפילו כדאי, אבל כל זה תחת סייג אחד – שמי שמגיע לשם, יאכל קודם בבית, ולא יצפה לשירות הגון ומקצועי. מבחינתי, להגיע לשבלול, זה לשמוע את ההופעה כמו בתיאטרון, לצאת להפסקת בירה במזנון, וזהו. אני כבר לא מצפה מהם לשום דבר מעבר לזה.

    ידידתינו שהיתה עימנו בשישי האחרון, אמרה ש-60 שקל על הרכב "עלום שם" זו הוצאה כבדה. אני חושב שזה לא נכון. אני בהחלט חושב שמדובר במחיר סביר (היו מספר פעמים ששילמתי על ההופעה, והיו כאלה שנכנסתי אליה חינם, אבל זה רק בגלל שאני באמת מגיע כמעט לכל הופעה שלהם). ההרכב הזה כבר לא כל כך עלום שם, כפי שניתן לראות בכל הופעה שלהם. העובדה היא שהם ממלאים כמעט כל מקום שאליו הם מגיעים. עובדה נוספת היא שנתנו להם זמן השמעה באמא של הפריים טיים ב-88FM. כך שהמחיר בהחלט סביר.

    יצא לנו גם לדבר אתמול על עניין הביקורת על השבלול. אני חושב, שאם מישהו בשבלול יגגל (ואני ממש לא חושב שזה יגיע לזה שהם יגיעו לבלוג הזה) את השם שלהם, ויקבל את הביקורת הזו – אולי משהו אפילו ישתפר שם.
    בינתיים, בשנה וחצי – שנתיים שהמקום קיים, השירות הוא על הפנים והברמנים לא מקצועיים. לא תצליח לשכנע אותי אחרת. אפילו באירוע הפתיחה של המקום, כשעוד צינורות ירדו מהתקרה, היו 2-3 ברמנים שלא ידעו לבטא את שמות שני היינות היחידים שהיו שם באותו ערב. ברמן בינוני היה יודע את הדבר המינימלי הזה. זה לא שהיה להם הרבה מה לזכור…

  9. ג'ירפה הגיב:

    דני סנדרסון אמר:"אם מלצרית מתעלמת ממך סימן שאתה קיים".אחד מהשניים:
    או שדני סנדרסון אמר את אחרי בילוי בשבלול או שבעל הבית לקח את זה כמוטו.

  10. אביב הגיב:

    הם נפלאים!יצא לי לראות הם פשוט נפלאים תענוג מתמשך 🙄

  11. גיא הגיב:

    אין ספק. החבר'ה האלה עושים עבודה נהדרת.
    (אה.. וברוך הבא לבלוג… )