מ-פ-ח-ד-י-ם

אז מתברר ש"ישראל היום" באמת הצליחה להפחיד את "ידיעות" ו"מעריב".
"מעריב" ממשיך בקולות המתבכיינים שלו, בעוד "ידיעות" החליט על טקטיקה חדשה!
מתחילת השבוע האחרון, מדי בוקר, אני מוצא עותק חינמי של "ידיעות" על סף דלתי.
אני לא יודע מה חושבת שכנתי הזקנה, שהיא מנויה ותיקה, ומקבלת אותו עיתון, רק עטוף בניילון מדי בוקר, אבל נכון לעכשיו – ומעניין אותי לדעת כמה זמן זה יימשך, אני מקבל מדי בוקר את "ידיעות". בחינם. בלי להירשם, בלי לתת מס' כרטיס אשראי, בלי שיצרתי איתם קשר או ביקשתי דבר.

כמה זמן יוכל "ידיעות" להמשיך בזה? אין לי מושג. רמז קטן קיבלתי אתמול, עם עלון כרומו שצורף לעיתון, ובו מבטיחים אנשי "ידיעות" לתת לי את העיתון בחינם למשך שבועיים (!!), אם אחתום אצלם על מנוי. כמובן שאין לי שום כוונה לעשות את זה. לא עשיתי מנוי על עיתון מעולם, ואני לא מתכוון להתחיל עכשיו. מה שכן – איזה כיף! אני מקבל מנת תשבצים איכותית מדי יום! והיא אפילו נוחתת על פתח דלתי, בלי שאני צריך לרדת לתיבת הדואר. העיתון פשוט מונח שם, ולא רק אצלי, אלא אצל כל דיירי הקומה (לא בדקתי קומות ובניינים אחרים, אני מודה – אבל אני מניח שהתמונה שם לא שונה בהרבה.. ).

ניסוי מעניין, אני חייב להודות.
בנוסף, שמתי לב עכשיו שהם פותחים אופציה להוסיף תיבת מייל עם דומיין של טמקא..
האם "ידיעות" משנה את המודל העסקי שלו, או שמדובר במשהו רגעי וחסר משמעות – כזה ששלדון אדלסון כרגע מגחך עליו בחו"ל?

מעניין לראות לאן זה יתפתח..


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

תגובה אחת לפוסט “מ-פ-ח-ד-י-ם”

post_author." -->\n"; ?>
  1. יהודית הגיב:

    טמקא שמנסים להילחם על נתח השוק שלהם, איחרו את הרכבת. עכשיו הם מציעים מייל חינם? הם שכחו שכבר יש הוטמייל / ג'ימייל / יאהו / וואלה ושאר ירקות? מה הדבר הבא? אזור בו הגולשים יכולים להלעלות וידיאו שלהם?