Blog Day 2007

טוב.. אז כבר נתתי הקדמה ל-blog day 2007 לפני כמה ימים, ובעקבות קריאה רצינית להעלות כמה המלצות בבלוג הזה, הנה הרשימה שלי:

1. אמרתי כבר שלא תהיינה המון הפתעות, אז הראשונה היא באמת לעירא, שהביאני עד הלום. גם חבר טוב, וגם כותב נהדר. הרבה בזכותו התחלתי, ומכוח האינרציה אני פשוט ממשיך. הוא כותב על כל דבר ועניין, ואני בהחלט אוהב את המקלדת המושחזת הזו שהוא משתמש בה באסכולת הכורסא שלו. תהנו.

2. מי שכבר קרא קצת את הבלוג הזה, יודע שהכותב אוהב לשתות. מהכל, כל עוד זה משהו איכותי. דרך יין, ויסקי, בירות וכל שמעלה את רמת הסוכר בדם. drinking כותב בלוג נהדר על כל הנושאים האלה, ואני מרבה להציץ שם כדי לקרוא על הביקורת האחרונה שלו, ולפעמים גם להגיב. ברוב המקרים אנחנו גם רואים עין בעין.

3. אני חושב שהכי הרבה למדתי מאח"י דקר, בכל מה שקשור לכתיבת בלוג ועיצובו. לא חוכמה גדולה. בכל זאת אחת מאושיות הבלוגוספירה, שהכרתי אישית בליל סדר הפסח האחרון, דרך עירא. בלוג מומלץ גם למתחילים וגם למתקדמים.

4. ועוד בעינייני ויסקי – עוד בחורה שכותבת נהדר על עולם הויסקי, בחלקו הגדול תוך נסיון אישי, שאני מתכוון לצבור בעוד שבועיים בסקוטלנד. אני מדבר על הבלוג של Islay, שמומלץ לכל חובב רציני של ויסקי באשר הוא.

5. אחרון חביב, וכאן הבטחתי משהו קצת שונה. גיא קוואסקי, בחור אמריקאי שחגג אתמול 53, כותב המון על עולם העסקים הגלובלי בצורה מאוד חביבה. מי שמעניין אותו הנושא הזה כמו שהוא מעניין אותי – מומלץ בחום.

זהו. תמה ונשלמה הרשימה שלי לחגיגות השנה. מקווה לראות את כולם בשנה הבאה באותו מקום, באותו תאריך.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

5 תגובות לפוסט “Blog Day 2007”

post_author." -->\n"; ?>
  1. ג'ירפה הגיב:

    זה הבלוג הכי צבעוני ברשת,
    דברים שהשאירו אותי ללא מילים
    http://blog.tapuz.co.il/adleron

    166 כניסות מ 3/2006

    חוגגים אז למה לא לחגוג איתכם

  2. drinking הגיב:

    לכבוד הוא לי. אחרי הפוסט שלי על ויתקין אני חושב שמידת הקורלציה בין הדעות שלנו עלתה פלאים 🙂

  3. עירא הגיב:

    תודה קוף שבת. תזכיר לי מי אתה? :mrgreen: