אפשר עוד לעצור את זה..

הפוסט הזה נכתב לפני יומיים, לפני שיצאתי לחו"ל, לבקשתו של עירא, אבל הייתי עושה את זה בשמחה גם לולא היה מבקש.
לצערי, לצערינו, בדרך החתחתים לאישורו של חוק המאגר הביומטרי – לא השתנו יותר מדי דברים.

ההצעה עדיין עומדת בעינה, והיא נראית מציאותית ומפחידה יותר מאי פעם, במיוחד כאשר מדינות כמו הולנד, הנחשבת ליברלית מאוד, יוצרות תקדימים מסוכנים כאלו (כפי שפורסם באסכולה).

אבל לומר ש"אין מה לעשות", זה להיכנע לפוליטיקה מסוכנת, ואף הרבה מעבר לכך – להיכנע אומר להכנס למשטר, שבו "פרטיות" תהיה עוד מילה על קיר המילים הנשכחות. זה יהיה עוד ביטוי אנאכרוניסטי, חסר שימוש וחסר משמעות בעוד כמה שנים, ואני לא מדבר פה על העתיד הרחוק.

במוצ"ש הקרוב, מתוכננת הפגנה נגד הצעת החוק הביומטרי. את הפרטים כולם (ואחרי חיפוש לא קצר – חבל שהם לא פורסמו בשום מקום עד יום שני האחרון), תוכלו למצוא אצל עירא או באתר של המרכז לעצירת חוק המאגר הביומטרי.

אם יש לכם אפשרות להגיע להפגנה הזו, אם אתם בארץ, מתכננים לשבת באיזה בית קפה תל-אביבי בסופו של הסו"ש, קחו קצת אוויר, עזבו לשעה את הקפה – ובואו להפגין נוכחות. אין דבר חשוב מזה למדינה שלנו, לעתיד שלנו, ולאיך שאלה ייראו בעוד כמה שנים בודדות.

עדכון מאת עירא: כרגע לא ברור אם ההפגנה נדחתה לשבוע הבא או מבוטלת, אבל עדיין יש דברים אחרים לעשות. גיא, תהנו מהטיול, והשאירו בבקשה את חורבות פומפיי לאיטלקים 🙂

stiker_no2bio-final


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.