Blog Day 2009

זוהי פעם שלישית שיש לי הכבוד להמליץ על בלוגים ב-blog day, ואני חייב לציין, שאני מרגיש נפלא עם העובדה, שיש לי את האפשרות להמליץ על דברים נהדרים שיוצא לי לקרוא.
השנה קרה דבר מעניין למדי: אם את השנה שעברה סיימתי בירידה בכמות הקריאה עקב תחילת הלימודים, העבודה וכל שאר הבעיות,לקראת אמצע השנה הזו חזרתי לקרוא המון בלוגים חדשים, ובכמויות. חלקם אישיים ורגישים יותר, חלקם מצחיקים אותי עד דמעות, חלקם מקצועיים – אבל המשותף לכולם – אני משתדל להתעדכן בהם לפחות פעמיים-שלוש בשבוע, לפעמים גם פעמיים-שלוש ביום.

Blog Day 2009

הנה רשימת המומלצים שלי ל-2009:
1. עירא הפך להיות אקטיביסט חברתי, שחוק המאגר הביומטרי הוא רק אחד מעיסוקיו הרבים. וכן – הוא גם חבר טוב. זה אומר הרבה מאוד בספר שלי, ולכן הוא תמיד יישאר ראשון ברשימה הזו. הוא גם אחד מאלה שגורמים לי לעצור ולחשוב, אחרי כל פוסט שלו (כשאני מספיק לעקוב.. ).
2. זיגמונד פתח בלוג חדש לפני כחודש וחצי, ואני מאוד נהנה מהכתיבה שלו. אני יודע שהיו חילוקי דיעות לגביו בסביבת הבלוגוספירה הישראלית, אבל האיש פשוט כותב נהדר, ומעורר דיון רציני בכמה וכמה תחומים שמאוד מעניינים אותי.
3. בפינת הבלוגים המרגשים של השנה – יעל, שעלתה עם בית חדש, וגם כרובית ואלמה האלמותית שכל פוסט שלה נשמע כאילו יצא מפי שלי.
4. הבלוגים שהכי העלו חיוך על פניי השנה: וואנדר, כרגיל, נשארת בראש הרשימה. אבל אחריה, מגיעים למקום מכובד גם גרביל והיתוך.
5. פינת הבלוגים שגרמו לי לעצור ולחשוב – מעבר לעירא, יש גם את רונה הנהדרת, רויטל, מודי (שלאחרונה כותב פחות בבלוג העברי שלו – וחבל), חדר 404 המפורסם, וגם הבלוג של ג'וש, בחור שהכרתי בעבודתי האחרונה, אקטיביסט טבעוני, ששווה להקשיב לו מפעם לפעם…
6. אני לא קורא הרבה מהם, אבל לפחות בלוג אחד צד את עיניי בימים האחרונים, והוא בלוג מקצועי חדש, בתחום השמת עובדים – זהו הבלוג של מאיה, שאת רעיונותיה פגשתי לראשונה בלינקד-אין. לכל מי שמחפש עבודה – המקום הזה הוא מקום לא רע להתחיל בו.

זהו להשנה. מספיק בתור רשימה צנועה, לא?
אני מאחל לכולכם שתהיה שנה מוצלחת ומהנה, מקווה לראות את כולכם גם בשנה הבאה..
וכמובן – לא נשכח – בלוג דיי שמח לכולכם/ן!


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

3 תגובות לפוסט “Blog Day 2009”

post_author." -->\n"; ?>
  1. ג'וש הגיב:

    אתה בחור טוב אתה.
    רק בגלל האיזכור שלי פה, אני אשתדל לעדכן יותר, שיהיה גם מה לקרוא 🙂

  2. Kruvit הגיב:

    אמנם באיחור, אבל תודה :-)!

  3. gelram הגיב:

    תודה רבה! זה אף פעם לא באיחור!