מָזְגָנִיש 2

עלילות מזגניש בדירתינו הקטנטונת – המשך הסאגה:
אתמול ביקרתי בדירה אחה"צ. החלטתי לראות במו עיניי מה קורה שם, ולמה לעזאזל כל זה לוקח כל כך הרבה זמן, בניגוד לכל הערכות הזמן הראשוניות.
נקודות לזכותו של המזגניש:
1. הדירה כבר יחסית נקייה מכל הבלוקים, ואפילו את פחיות הבירה ואת השירותים המטונפים הם ניקו חלקית.
2. אין 2.

מתברר שחצי ממה שביקשנו והסברנו למזגניש את חשיבותם לגבינו – לא נעשו. למשל:
1. ביקשנו שיהיו דאמפרים בכל חדר, כך שנוכל לשלוט על טמפרטורה שונה בכל חדר. בצורה כזו, אני אוכל להנות מחברתם של הפינגווינים בחדר העבודה שלי, בזמן שארוסתי תוכל להנות מקירור שפוי באולפן שלה. המצב בפועל, לדברי המזגניש: "בלתי אפשרי. צפוף מדי". וזה אחרי שסוכם איתו שזה יתבצע, והוא טען שלא תהיה בעיה עם זה. מי אשם? חברת הבנייה. כמובן שחברת הבנייה. הסטנדרטים דפוקים. או במילים שלו: "במקומכם הייתי בכלל שובר את הקיר הזה". נפלא. האיש מחפש עוד עבודה.
2. ביקשנו שלא תהיינה חפירות בחדרי אמבטיה/שירותים. בפועל: "חייבים. אין מקום ליצנור שמוביל לחדר העבודה שלך". אתמול התחילו בעבודה הזו בחדר האמבטיה שלי. כאילו שהיתה לי ברירה. יש לכם ספק מי אשם בזה? כמובן שחברת הבנייה.
3. מרפסת כביסה – אי אפשר לתלות שם כביסה יותר. כשהגיע המזגניש לפני כמה שבועות, הוא אמר שיהיה מצב שבו לא נוכל לתלות סדינים ומצעים גדולים בצד אחד, שבו נמצאות הקופסאות של המזגנים. לא היתה לי בעיה עם זה, כי המרפסת מספיק גדולה, והצד השני הספיק לזה. בפועל: "לא צפיתי שהקופסא הזו תהיה גדולה כל כך. הם שינו את כל זה והביאו לי ממש מקרר". תכל'ס – אין אפשרות לתלות מצעים בכלל, אלא רק תחתונים ולבנים אחרים בצד אחד, ו-2-5 חולצות/מכנסיים בצד השני, שבו יש את הקופסא הקטנה יותר, של המזגן העילי הנוסף. מי אשם? אלקטרה. היא לא יידעה את מזגניש שהקופסא החיצונית של המזגן גדלה.

אתם מבינים?
האיש פשוט לא עשה שיעורי בית, וזה חתיכת אנדר-סטייטמנט.
הוא הזמין מזגן בלי לבדוק אם הגודל בכלל מתאים לדירה שלנו, וזה אחרי שהוא מדד את הדירה ואת הפרוזדור והכל. מי לעזאזל מזמין מזגן בלי לבדוק שהוא מתאים לבית, שבו הוא מותקן? איזה מין איש מקצוע עושה דבר כזה?? וזה עוד אחרי שהוא מודד את הבית! בשביל מה הוא בא למדוד בכלל, אם הוא מלכתחילה לא התכוון לבדוק איזה מזגן הוא מביא לנו? זה ש"צפוף" זה לא בגלל הפרוזדור – זה בגלל חוסר מקצועיות של המזגניש. וגם אם נראה לו שזה לא מתאים – למה לעזאזל הוא התעקש להתקין אותו, ולא ביקש מזגן אחר, או לפחות יידע אותנו שחצי מהדברים שביקשנו לא יהיו שם. WTF??

עכשיו, כשהכל כמעט גמור (טפו-טפו – העיקר שיעוף לי כבר מהבית) – לך תתלונן שמשהו לא בסדר.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

2 תגובות לפוסט “מָזְגָנִיש 2”

post_author." -->\n"; ?>
  1. vandersister הגיב:

    תשמע, אני בכנות גמורה חושבת שיש מקום לתבוע את האיש. הייתי מבררת עם אנשי מקצוע, ודורשת ממנו פיצוי כהוגן. לא ייתכן שהוא יעשה נזקים, יבצע עבודה גרועה וישאיר אתכם מתבוססים בבלגן (וללא יכולת לתלות כביסה בצורה נורמלית), ואתם עוד תשלמו לו כמו טעטלעך. חרפה.

  2. תות הגיב:

    תרשום מי האיש, למען נדע ונזהר. איכשהו אנשי מזגנים תמיד מפשלים. לי הגיע בחור (שאמא שלי המליצה עליו! ולה יש סטנדרטים ממש גבוהים!) שנתן לבן\עוזר שלו לעשות קידוח בקיר והילד טעה במיקום (!) והשאיר סימן מכוער על הקיר. שיפוצים, בכלל, זה תמיד סיוט. מקווה שיגמר מהר ותוכלו להנות מהדירה 🙂