ביקורת סרט: Next

עוד מותחן חביב שיצא לראות בימים האחרונים הוא Next.
פה מסופר על קוסם פשוט מווגאס בשם כריס ג'ונסון, או בשם הבמה שלו: פרנק קאדילק (ניקולס קייג'), בעל מופע לראיית העתיד. אלא שלג'ונסון יש כישרון אמיתי ומולד לזה, וזו לא סתם אחיזת עיניים. כריס מצליח לראות עד שתי דקות שלמות לתוך העתיד, ובכך למנוע מעצמו סיבוכים למיניהם. סוכנת FBI (ג'וליאן מור) עולה על העניין ומחליטה להשתמש בכישוריו, כדי למצוא פצצת אטום שהוחבאה אי שם בלוס אנג'לס ע"י קבוצת טרור (שלמיטב זכרוני – לא הוזכרה מוצאה כלל – מקרי?). אלא שלג'ונסון, לו יש עבר עם "מדענים" של ה-FBI, לא מוכן לעזור, והוא מתחיל לברוח.
הכלל לגבי אותן שתי דקות, איכשהו לא נכלל על בחורה בשם ליז (ג'סיקה בייל היפהפיה), שאיתה הוא מצליח לראות זמן רב יותר לעתיד. הוא משתמש בכישוריו כדי לכבוש את ליבה, ומכאן, כמובן – הכל מתחיל להסתבך עוד יותר.

Next, כאמור – הוא מותחן חביב, עם טוויסט קטן בסופו. יש הרבה אקשן, יש קצב מהיר, יש קצת רומנטיקה, ויש ניקולס קייג' אחד, שתמיד מצליח להדביק אותי למסך (למרות שבשנים האחרונות, איכשהו הוא מצליח למצוא לא מעט סרטים שלא מצליחים לעזור לו להביע את כשרונו האמיתי.
אפשר להעביר איתו איזה שבת אחה"צ בכיף.
תהנו.

ציון של קופי השבת: 8.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.