מי אמר שמזוז לא זז?

היום, יש לנו לא אחת – אלא שתי פרשות שונות שהתחילו במני מזוז. שתיהן התחילו בתור משהו ענק, ושתיהם התפוצצו להן בקול ענות חלושה.
האחת, כמובן היא פרשת קצב שלא יורדת מסדר היום, וטוב שכך. לפחות משהו אחד עשו טוב בכנסת שלנו – שללו מהטמבל שכיהן בתור נשיא שלנו את התנאים המפליגים של הפנסיה. לשמחתי, בניגוד להצעה הקודמת, הפעם קצת ייכלל בקבוצה הזו של נשיאים לשעבר שלא יראו מזכירות ונהגים עד סוף חייהם. חבל אמנם שלא מורידים לו גם את הפנסיה, ועוד יותר חבל שהוא לא יוכל להרוויח איזה 5 שקל ליום בתא מצחין בכלא, עד יומו האחרון, אבל זה מה יש. וזה בהחלט יותר טוב מכלום. עכשיו רק שבג"צ באמת ייתן את האות למחוזי לבטל את העסקה המטומטמת הזו שנחתמה עם קצב, ואז אני עשוי להיות אפילו שמח וגאה במדינה שבה אני חי.

הפרשה השניה, החלה בערך באותה תקופה של קצב, אלא שאין לה דבר וחצי דבר עם הנשיא המנפנף. הפעם מדובר בסוג אחר של נפנוף. הרב מצגר, שנסע לחופשה על חשבון בתי מלון, ובשם הדת קיבל מתנות לא לו, הצליח גם הוא להתחמק מעונש. רק לפני שנה הציע מזוז לרב מצגר להתפטר מתפקידו כרב ראשי, ומה נגמר מכל הסיפור הזה? להלן הציטוט המדויק של נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש: "ממילא, נוכח חלוף הזמן איבדה הקריאה להתפטרותו מכוחה". אמנם ביהמ"ש דחה את בקשתו של מצגר למחוק מה"פרוטוקול" את בקשתו של מזוז מהרב להתפטר, אך ביהמ"ש לא הכריח את הרב להתפטר כלל ועיקר. אז איפןשהו כתובה הערה קטנה על משהו שאמר היועץ המשפטי לממשלה. אז מה? אף אחד גם ככה לא מתייחס אליו ברצינות יתרה. האיש איבד את יכולתו להשפיע. אם מישהו צריך באמת להתפטר, זה מזוז. שורת כשלונות כמו שלו, לא ראיתי כבר הרבה שנים. כל עוד זה רק היה פוגע במעמדו, ניחא. אבל כשזה פוגע באזרחים – זה הזמן להזיז אותו ממקומו. לפי ה"הצלחות" שלו בתקופה האחרונה, אני מת לדעת איך ייגמרו היאשומים של אולמרט.. אתם יודעים מה? עזבו. אני כבר יודע איך הם ייגמרו. בשביל מה אני צריך את כאב הראש הזה?


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.