עבדאללה ב”ספגטים” – סניף רעננה

אתמול, כצעד בונה אמון ולקראת השלום הבא עלינו לטובה, החליטה אום-עבדאללה לקחת את בנה לארוח"צ בסניף "ספגטים" ברעננה. למרות שכבר יצא לעבדאללה להתנסות בסניפים שונים של הרשת, הוא לא מצא את הכוחות לכתוב עליהם יותר מדי. בעיקר כי לכתוב עליהם נתנה הרגשה של לכתוב על בורגר קינג או רשת אוכל "איכותית" אחרת.
ולמרות זאת:
איך אתה יודע שנכנסת למסעדה בינונית ומטה? כשאתה נכנס בצהריי היום, בשיא החום, המלצריות עומדות לידך בדריכות של פוינטר, עוד לפני שיש איזה קראף מים על השולחן. אז שלחנו את מלצריתינו להביא לנו קראף כזה, וכדי שלא תרגיש שהיא "מתאמצת" יותר מדי, ביקשנו גם פוקאצ'ה (13 ש"ח) מהפקאצה. הפוקאצ'ה של "ספגטים", מתברר, היא לחם שנקנה יום קודם וחומם במיקרו. זו לפחות ההרגשה שקיבלתי, כשטבלתי אותה בשמן הזית / בלסמי שהיו על השולחן. אפילו המלח לא הצליח להציל את הלחם הספוגי הזה.
בינתיים הזמנו גם בקבוק גדול של סן-פלגרינו (18 ש"ח), וסגרנו את ההזמנות למנה העיקרית:
אום-עבדאללה הלכה על מנת הבטטה פינולי – ספגטי בשמן זית, עם כרישה, פרוסות בטה, צנוברים, שום ובצל ירוק (47 ש"ח). מנה לא רעה, אבל לא בטוח ששווה את המחיר שלה.
עבדאללה, עבדכם הנאמן, החליט ללכת על רביולי ריקוטה ופטריות כמהין (49 ש"ח) ברוטב רוזה – המנה היתה נהדרת, אם כי לא מאוד משביעה. רוטב הרוזה קצת "בלע" את טעם פטריות הכמהין, ולצערי לא כלל וודקה, כפי שרוזה אמור לכלול – אבל שוב – מדובר ברשת "פאסט-פוד" איטלקית. וד"א – בדומה לכל מיני רשתות מהסוג הזה, אפשר היום להזמים פה גם סטייק, דגים, ועוד כל מיני דברים מהסוג הזה. למי שזו כוס התה שלו – בבקשה.

על הקינוחים החלטנו לוותר, ורק אום-עבדאללה הלכה על אספרסו ארוך (8 ש"ח) לסיום.

סיכום:
חשבון: 138 ש"ח ל-2 סועדים, לא כולל טיפ.
אוכל: סביר עד טוב.
שירות: סביר עד סביר.
אווירה: אתם בטח צוחקים עליי. רומנטיקה? אולי. בערב, או בלילה. אחרי שהילדים הולכים לישון.
חניה: מתחם בית לווינשטיין, אין שום בעיה.
ציון סופי: 6.5-7.

spagetim_logo.gif

ספגטים – סניף רעננה
ירושלים 34 רעננה
טלפון 09-7714494


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.