מה נהיה איתך, רמון?!

אוף.. כמה שאני מנסה לברוח מהחרא הזה, אני מרגיש שאני מוקף במטומטם! כל הזמן שומעים רק רמון, רמון, רמון! ואני אומר ד-י-!
קצת סדר. האיש נישק בחורה. זהו. כאן זה מתחיל וכאן זה נגמר. הוא הועמד למשפט, הורשע (לדעתי זה היה מוגזם, אבל בלי קשר לאיש, אלא כמקרה כללי), והוחלט שהעבירה היא ללא קלון. קלון?! על נשיקה?! מישהו לא השתגע קצת שם..?!
אבל כל זה לא משנה. רמון, ברוב טיפשותו וגאוותו, החליט ללכת עם הקטע עד הסוף, ולנסות, שלא בדרך מקובלת, "לערער" על החלטת בית המשפט והחוקרים, ע"י קשריו הפוליטיים. כאן התחיל הבלאגן. אני יודע שיש עוד הרבה פרטים מאז התפוצצה הפרשה, אבל באמת שאין לי כוח לחזור על כולם. הם שטותיים בדיוק כל הטררם שהולך כרגע סביב התיק הזה.
המשטרה צודקת בגדול, בעניין הקמת ועדת החקירה. היתה לרמון אפשרות לערער לערכאה גבוהה יותר, במקום ללכת לבכות ל"אבא" אולמרט וחבריו. לא עשית – שב בשקט.
מצד שני, אני שומע את המשטרה צועקת על כך, שהקמת ועדת חקירה בעצם מטילה דופי במשטרה.. רגע, רגע: מה?! דופי במשטרה? הארגון התמים-החמוד-המתוק הזה, שאמור לתת לנו הרגשת ביטחון, ובמקום זה דופק אותנו על ימין ועל שמאל, ומתנהל כאילו מדינת ישראל היא הבובה הפרטית שלו?! לאאאא…. מה פתאום! המשטרה מושלמת! איך אפשר לחשוב בכלל שהמשטרה טועה..? קראתי את טורו של משה מזרחי, כשהוא מנסה להקטין בתפקידה של המשטרה בעניין, קראתי את דבריו של מזוז, קראתי את דבריהם של שוטרים אילו או אחרים, והדבר היחיד שאני מצליח להבין מזה, הוא שאתם בוכים והולכים להביא את האח הגדול שלכם כדי שירביץ לאלה שמתנגדים לכם. משטרת ישראל היא ארגון בירוקרטי, שיד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה בו. היא מלאה באנשים שהמושג שירות לאזרח מתבטא בזה שהם צוחקים על האזרח, נותנים לו לחכות שוב ושוב, מריצים אותו ממקום למקום, אה כן – ורושמים לו מדי פעם איזה דו"ח, סתם כדי שנוכל להיזכר שהם קיימים, וצריכים את הכסף שלנו בשביל סופגניות.

חקירה פנימית?! השתגעתם? זה, כאילו.. עלולים לקחת לנו את הדונאטס! ועוד בזמן חקירה! חשובה! כמו של מי-נישק-את-מי-ואיך-הלשון-היתה-מונחת-בפה-המנושק/ת. וואו!


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

2 תגובות לפוסט “מה נהיה איתך, רמון?!”

post_author." -->\n"; ?>
  1. מודי הגיב:

    תגיד, יש איזושהי רשות שלטונית שאתה סומך עליה? שלא זקוקה לאיזו חקירה פנימית או חיצונית באופן דחוף?

  2. טל הגיב:

    לדעתי כולם שווים לכפרות, אבל לא של כיפור, כי אז, מהיהיה איתנו? 😆