גלידה ב”סיציליאנה”

אם כבר קראתם את הפוסט הקודם על "פסטה מיאה", שמתם לב לעובדה שאלה ואני לא אכלנו קינוח.. בטח לאלה שמכירים אותי, זה נשמע מוזר…
אז אל דאגה. אנחנו פשוט החלטנו על קינוח במקום אחר. באבן גבירול 63, מעט דרומית לכיכר רבין, יש ג'לאטריה נהדרת בשם סיציליאנה. זהו גן עדן לאוהבי גלידה בפרט, וקינוחים בכלל. גם לסוסבלים מבעיות לוקטוז יש שם פיתרון בצורת גלידות סויה בטעמים שונים. זהו אחד המקומות האלה בתל אביב, שאתה יכול פשוט לקפוץ אליהם באמצע היום, ככה פתאום, בשביל גלידה טובה ומצננת, סורבה חמצמץ או סתם קינוח שבנוי מכל סוגי השוקולד שרק חלמתם עליהם. בתור מישהו שמאוד אוהב לערבב טעימים בגלידה שלי,ף אני מצליח לפעמים להפתיע גם את המוכרים עצמם, וזה משעשע אותי. לפעמים כדאי לעשות משהו בסגנון הזה רק בשביל התגובה. אתמול הלכתי על ערבוב של "רפאלו" (שוקולד לבן עם קוקוס), "וירטגו" (פרר רושה עם שברי וופלים) וסורבה של אשכולית אדומה וקמפרי. השילוב הזה של סורבה מריר עם מתיקות של שוקולד, מענגת אותי תמיד. אני ממליץ בחום…

גם פה, השירות הוא אדיב מאוד, מחוייך, ואין שום בעיה לטעום כל אחד מהטעמים לפני בחירה בהם. מה שיוצא דופן כאן, וזה דווקא לא ממש מפורסם בתפריטים, אבל ראיתי את זה קורה במו עיניי, היא הזמנה של "חצי כדור" בטעם מסוים. נחמד לדעת שיש מקומות שהולכים את האקסטרה-מייל הזה לקראת הלקוח. עוד סיבה טובה לחזור לסיציליאנה.

נקודת תורפה, היא כמובן חניה. מדובר במרכז תל אביב. והשיפוצים שיש באבן גבירול בימים אלה, גורמים לכך ששלטי ה"אין חניה" מוסתרים ואינם ברורים לכל. זה גרם לגלידה הזו שלי להיות יקרה מאוד, בעיקר בגלל הדו"ח שחטפתי שם. אם היה מדובר רק בי, הייתי אומיר "ניחא. אני מפגר. איך פספתי את התמרור הזה". אבל כמות הדוחו"ת שנרשמה שם היתה די גדולה. עיריית ת"א שוב מוכיחה שהיא אוהבת שאנשים באים לבלות בה, אבל לא אוהבת שאנשים חונים בה.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.