עבדאללה ב”פסטה מיאה”

אחרי ביקות סרט טובה, הגיע זמנה של ביקורת מסעדה טובה. עירית הזמינה לנו מקום ב"פסטה מיאה" ברח' וילסון בתל אביב. זוהי מסעדה איטלקית נהדרת, שיצא לי לאכול בה לא מעט פעמים בעבר, אבל איכשהו לא יצא לי לדגום אותה בשנתיים האחרונות. השולין שלנו היה בקומה השניה במקום "אסטרטגי" מאוד, ליד המדרגות הלולייניות (שכדאי להיזהר בירידה בהן, בגלל שהן קטנות, ומי ששתה עלול לפספס אי אילו מהמדרגות..).
מכנס ואני פתחנו בשתיה של מרטיני אקסטרה דריי (מכנס) ומרטיני ביאנקו (אני). למנות ראשונות המכנסים התכבדו במרקי בצל (לא נרשמו תלונות) ואני הזמנתי קרוסטיני אנשובי, שהגיע כמנה גדולה למדי עם 4 טוסטים שהותבלו בשמן זית, ועליהם חתיכות עגבניות ואנשובי. המנה מצוינת ופתחה לי את התיאבון. קראף המים שמלאו לנו לבקשתינו עזר לנו בתחום השתיה הקלה.
המנות העיקריות בפסטה מיאה, נותנות לסועדים תעסוקה נחמדה. מדי יום מסמנים במסעדה את סוגי הפסטה השונים שיש לבחירה, ואיתם ניתן לבחור רוטב. רובינו הלכנו על המלצת המלצרית, שהיתה מאוד אדיבה וחייכנית: על השולחן נלקחו רגו בולוניזה, ראדיאטורי עם כבד ופטריות, פסטה (לא זוכר את הסוג – אולי עירית תוכל להזכיר כאן) עם פטריות שמפיניון ויין אדום וגם אובריאקונה (רדיאטורי עם חתיכות עוף בשמנת וברנדי). המנה האחרונה היא זו שאני הזמנתי, והיא היתה מעולה. בכלל, היו הרבה חיוכים מסביב לשולחן.
כדז'סטיף, מכנס ואני הזמנו שתי מנות של גראפות, שמיובאות באופן אישי ע"י בעל הבית: גראפה לה קורטה וגראפה נרדיני ריזרבה. שתי הגראפות היו חלקות ומצוינות, בעלות ארומות פרחוניות (ולטענתי גם באטר-סקוטש) וטעם צימוקים עדין. המכנסים גם לקחו קינוחים מצוינים: טירמיסו לעירית ופבלובת ערמונים לשי. המרנג בפלובה היה רך וקטיפתי כמו שהוא אמור להיות, בכלל – ליקקנו קצת את השפתיים.

שתי מילים על השירות, כי מגיע: ליטל, המלצרית שלנו, היתה מאוד מקצועית. היא ידעה על מה להמליץ באופן יוצא מן הכלל (לשדך סוגי פסטה עם רטבים), היתה חייכנית ואדיבה מאוד, כאמור ומצד שני לא הציקה לנו עם שאלות של "הכל בסדר?". אני לא יודע אם מדובר במלצרית הספציפית הזו, אבל מזכרוני על ארוחות שאכלתי ב"פסטה מיאה" בעבר, זה מקום שבהחלט הייתי שולח אליו מלצרים להתמקצע בו. אז באמת – כל המחמאות מגיעות.

חניה – לא בעייתית במיוחד. יש מגרשי חניה מסביב. בשבת בערב מצאנו גם מקום חניה של מפעל פרטי, ללא צורך לשלם.

Pasta Mia
רח' ווילסון 10, ת"א
אוכל: מעולה.
אווירה: רגועה מאוד. בהחלט יש מצב לרומנטיקה, אבל כדאי להזמין מראש (את השולחנות בקומה העליונה, בעיקר).
שירות: מעולה.
חניה: יש מסביב.
ציון למסעדה: 10.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.