ביקורת סרט: איירון מן

[זהירות! ספולר קל מאוד במהלך הביקורת]
אם אתם רוצים לדעת איך עושים סרט על גיבור פעולה כמו שצריך, איירון מן הוא בדיוק מה שאתם צריכים לראות. בליהוק גאוני של רוברט דאוני ג'וניור, מצליח ג'ון פאברו הבמאי להתהדר בהתעקשות הזו שלו על דאוני ג'וניור מול האולפנים. בסרט הזה יש את כל מה שתרצו מגיבור הקומיקס שלכם: סרקאזם משולב עם רצינות תהומית, רוע מתוחכם קלות ועלילה סוחפת. את תפקיד העזר שנגדו עושה גווינת' פלטרו בחינניות נחמדה, אבל כזו שבהחלט לא עולה על המשחק של דאוני. מה שהפתיע אותי בעיקר היה ג'ף ברידג'ס, שמצליח לשכנע מאוד בתפקיד האיש הרע. בהתחלה לא הצלחתי לזהות אותו בכלל. רק בפעם השנייה, ניסיתי לחבר שם לפרצוף המוכר הזה, שלא ראיתי כבר הרבה זמן על מסכי הקולנוע. אפילו הגיחה הקטנה מאוד של סטן לי בסרט מצליחה להוציא צחקוק ממביני עניין.
בגדול, העלילה מתקדמת יפה מאוד והדמויות מתפתחות בצורה משכנעת במהלך הסרט. אין ספק שאם יש צדק בעולם, איירון מן 2 כבר צריך להתחיל בהכנות עם אותו צוות בדיוק.
אני אחסוך מכם פרטים נוספים. רוצו לקולנוע, במיוחד כזה שמאפשר צפייה וסאונד דיגיטליים (אנחנו צפינו בו בעזריאלי, אולם 1, למשל).


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

תגובה אחת לפוסט “ביקורת סרט: איירון מן”

post_author." -->\n"; ?>
  1. […] לסרטים, כפי שהחלטתי לתת בשלבים מאוחרים יותר, אבל גם אז כתבתי ביקורת על הסרט ההוא באופן נלהב מאוד. הביקורות על הסרט הפעם היו […]