עבדאללה ברובינשטיין

טוב.. אז נגמרה הטעימה של ויתקין, אבל כבר היינו במסעדת בשר. מה, לא נאכל? במיוחד אחרי כל היין הזה…
אז התיישבנו: מכנס, תמי, יוד, עירא, איילת ואני.
על ההתחלה הזמנו "מסע ישראלי לבן" של ויתקין. מה שלא ידענו, היה שהבציר שיש במסעדה הוא 2005. זה בציר שנגמר כבר מזמן בכל מקום אחר, והחבר'ה מהיקב כל כך התלהבו, שאסף החליט שהוא צריך לבדוק איך התיישן לו היין, כי אפילו אצלם ביקב כבר אין בקבוקים כאלה. ושוב – אחלה יין. הוא לא איבד את "הטריות" והרעננות שלו. שרונה שאלה אם הוויונייה קיבל את השליטה אחרי כמה שנים, אבל אני חושב שדווקא הגווירצטרמינר הוא זה שהוביל את הטעמים שהרגשתי ביין: יבש, מעט מרירות בסיום, אבל בעיקר תפו"ע ירוקים, אשכוליות ופירות לבנים. קליל ומפנק.

ומה באוכל? על השולחן הוזמנו סטייק פרגיות (איילת), סלט (יוד), סינטה עם רוטב מרסלה ופורט (עירא), אנטריקוט 750 גרם ברוטב פלפלת (מכנס ותמי) והמבורגר אנטריקוט 250 גרם עם ביצה עין (אני). לגבי הסלט והפרגיות, האמת – אני לא יודע. לא טעמתי. אבל לא נשאר דבר בצלחות. לרוב – זה אומר דרשני. אצל עירא, הסינטה היתה מעולה, עשויה במידה הנכונה. למרות שגם מהמנה הגדושה של מכנס ותמי לא טעמתי, סביב השולחן נשמעו הערות על כך שהאנטריקוט הזה יוצא דופן באיכותו, ושגם הוא נעשה במידה הנכונה. ההמבורגר שלי היה נפלא. בשר טחון טרי, צבע אדמדם יפהפה (למרות שהמלצרית לא היתה בטוחה אם זה נאה לבקש מהגאוצ'ו לעשות לי המבורגר במידת עשייה של MR לכיוון ה-rare. אבל שכנעתי אותה), וביצה עין, שאפילו היא היתה עשויה נכון ולא נוזלית מדי. הלחמניה היתה רכה וטריה, גדולה, ומלאה כל טוב (ירקות שונים). הצ'יפס, שהגיע כתוספת, היה נחמד.
בקיצור – אחלה ארוחה. החברה נהדרת, האווירה נהדרת, השעה היתה בדיוק זו של בין ערביים, כלומר בדיוק זו שבה אין כמעט סועדים במסעדה, ושבה רק המוסיקה היתה חזקה לי מדי. מלבד זה – השירות היה טוב (יש דברים שהייתי משפר, כמו היכולת של המלצרית לפתוח בקבוק יין – אף על פי שעזרנו לה בשמחה – או של המלצר להביא לנו לשולחן כוסות לשתיה קלה וקנקני מים, בפעם הראשונה שהזמנו אותם, ולא בשלישית). המנות הוגשו בזמן סביר בהחלט. חניה – לא בעייתית בכלל בזמן שאנחנו הגענו לשם. המגרש ליד היה מלא אמנם, אבל ממול, בצד השני של הכביש, היו מספיק מקומות.

סיכום:
חשבון: 541 ש"ח לפני טיפ (6 אנשים).
שירות: טוב. יש מקום לשיפור. זמן הגעת המנות – סביר בהחלט (15-20 דקות).
חניה: אין בעיה.
אווירה: יש מצב לרומנטיקה. הייתי מחליף את הכיסאות לצורכי נוחות ועיצוב.
ציון סופי: 8.5.

רובינשטיין
בר-מסעדה, בשרים, חנות בשר, על האש
גיבורי ישראל 17 מרכז יכין אזור תעשיה פולג , נתניה
טלפון: 09-7888838


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.