אלה אלרם פותחת את הפה

הערה: הפוסט הזה הוא פוסט לצורך פרסום. אני חושב שזו אחת הפעמים היחידות בהן אני עשיתי או אעשה את זה. אבל הפעם – כפי שתבינו מייד – יש הצדקה מלאה לפוסט מסוג זה אצלי בבלוג.

בימים אחרונים, זוגתי אלה ואני, מתחילים לפתח את העסק שלה.
למי שעוד לא יודע, אלה היא זמרת ומורה לפיתוח קול, בעלת ניסיון של שנים רבות. עד כה, בשנים האחרונות, היו לה תלמיד פה או תלמידה שם, אבל עיקר המרץ שלה הופנה לדוקטורט במוסיקולוגיה באוניברסיטת בר-אילן.

כעת, אלה רוצה לפתח את העסק שלה ברצינות.
לשם כך, התחלנו בתהליך בשבועיים האחרונים, מיד לאחר עזיבתה הדרמטית את מרכז "דניאל", שמטרתו היא להעלות את המודעות של יכולותיה המקצועיות בתחום פיתוח קול וכן את יכולותיה הווקאליות.
אנשים טובים כמו עירא והוואנדרית, התגייסו למען המטרה (וגם אני קצת תרמתי מזמני המוגבל), ונכון לעכשיו, יש לנו בלוג חדש לתפארת, העונה לשם: פיתוח קול: אלה אלרם פותחת את הפה.

מה אתם יכולים לצפות למצוא אצלה בבלוג?

בקיצור – אם אתם מעוניינים, או שמעתם על אנשים שמעוניינים בשיעורים של פיתוח קול , יש שם מידע התחלתי כרגע, וגם אפשרות ליצור קשר עם אלה.
היא מקבלת את תלמידיה אצלינו בבית, בראשון לציון, נותנת שיעור ניסיון חינם, ויש גם מחיר מיוחד לסטודנטים!

בקיצור – אובייקטיבי רק כפי שבעלה יכול להיות – זה באמת אחלה בלוג, ואני מקווה שזה קצת יעזור לאלה בפיתוח העסק החדש.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

6 תגובות לפוסט “אלה אלרם פותחת את הפה”

post_author." -->\n"; ?>
  1. חזוס הגיב:

    בהצלחה!

  2. אלה הגיב:

    תודה רבה רבה רבה!!!

    גיא, אתה הגבר הכי מדהים בעולם!!!!

    תתחתן איתי… (-:

  3. אלה הגיב:

    מי תפס אותו? מי?!

  4. עירא הגיב:

    איזה חצוצרן אחד. הייתי בחתונה שלהם.

  5. אלה הגיב:

    אאאאההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!