אולי לא מאוחר מדי

אני מעוניין לחלוק עימכם מייל שקיבלתי לפני כמה ימים לתיבה שלי.
המילים בו הן חריפות מאוד, חלקן אף מתלהמות.
לצערי, רוב רובו של מה שנכתב שם הוא אמת לאמיתה, וזה כואב – כמו רוב האמיתות במדינה הזו.

אני אתן הפעם למילים הללו לדבר בעד עצמן, בעיקר כי אני לא חושב שהן זקוקות לפרשנות שלי:

אני לא עורך דין ולכן לא אטרח לנסות להתבטא בשפה משפטית או תרבותית, ולו רק בגלל שבישראל גם המערכת המשפטית וגם התרבות שוות לתחת.

אין לי מושג איך שרדו עד היום, אוסף החולירות אשר מנהל את המדינה הארורה הזו.
אין לי מושג איך זה, שהמון של אידיוטים (אנחנו), לא מוריד מהעץ את נוגשי העבדים, את האפסים הנצלנים אשר לא מייצר דבר מלבד צרות, וגם את זה מייצר על חשבוננו.

מתי קרה שהרשות המחוקקת והרשות המבצעת התאחדו תחת דגל הרשויות והחלו בתעשיית הדוחות והקנסות בשם הקופה להשלמת הכנסות המדינה?
מתי קרה שבשם דת שאינני מאמין בה עלי לממן בחורי ישיבה ומוסדות חינוך דתיים?
מתי התחיל להיות עדיף להרוג מישהו מאשר רק לפצוע אותו?
מתי קרה ששוטר הפך לאוייב ומורה הפך לליצן?

המדינה הפכה מגוף אשר מטרתו לשפר את מצב התושבים, לגוף אשר מנסה רק למצוא את הגבול העליון לניצול ולסחיטת האזרח, מבלי לגרום למהפיכה או למלחמת אזרחים.

חכו.. יש לזה עוד המשך..

מעוורים אותנו בשם מצב בטחוני שיכל להפתר כבר לפני שנים בשבעים דרכים שונות, מעוורים אותנו בשם משאביה המצומצמים של המדינה, בשם דת אשר איננו מבינים או בוחרים בה, ובשם כדור הארץ האומלל אשר ישרוד אחרינו בין אם נמחזר שקיות ניילון ובין אם לא, וישרוד טוב יותר אם יפסיקו לכרות יערות בשביל ניירת ביוקרטית מטומטמת.

סוחטים אותנו טיפה אחרי טיפה ומציבים בפנינו אפשרויות בלתי מעשיות על מנת לפתור את העוול, אם זה על ידי העסקת פקידים אנאלפביתים עם רגשות נחיתות בכל עמדה לקבלת קהל ואם זה על ידי ניסוח חסר משמעות של חוקים אשר משתנים חדשות לבקרים בהתאם לנוחיות העירייה. שילמת מאה שקל אגרת רדיו בטסט ואין לך רדיו ברכב? אין בעייה, סע למשרד הרישוי, בזבז יום עבודה על חשבונך ויוחזר לך הכסף.

מכריחים אותנו לשלם בעד שרותים בהם איננו משתמשים (ראה ערך אגרת הטלוויזיה) כאשר ה"הוכחה" לשימוש בשרות היא חיבור האנטנה במכשיר (שרות לאומי חיוני אשר יאפשר לך לראות שידור חוזר של חיים שכאלה מלפני שלושים שנה).

מכריחים אותנו לשלם מיסים חדשים בגין מים, השבחות, תקשורת וכו', מסרסים כל תחרות הוגנת על מנת לממן משכורות ענק למנהלי חברות ממשלתיות (על חשבוננו) ואז מפריטים את החברה.

מחלקים אדמות חקלאיות לקיבוצים ואז חולקים איתם ברווחים (על ידי קנסות) אשר מביא אולם הארועים והמרכז המסחרי, ואז סוחטים מאיתנו עשרות אלפי שקלים בגין "פתיחת תיק" לרכישת דירה מסריחה ולוקחים לנו מכס מאחר ואנחנו מעזים לקנות סחורות בחו"ל במחיר הגיוני.

אני אישית מעדיף שראש המאפיה או דיקטטור אחר יעמוד בראש המדינה ויקרא לילד בשמו. התנאים ישארו זהים אבל לפחות לא יטענו שזה למען העם.

עזבו את הערבים ואת התרבות ואת החינוך – תתחילו לראות איך גונבים אתכם על כל צעד ושעל, איך מרמים אתכם בשם הרשויות ואיך מגבים אחד את השני מתוך ידיעה ברורה שהרשעת אחד תפיל את כל מגדל הקלפים של השחיתות בארץ. אל תאמינו בבחירות ובאמינות המספרים, ממילא אין לכם מושג במי אתם בוחרים או מה יעשה המועמד שבחרתם.

אל תבהלו מאלו אשר תשובתם היחידה היא "אז למה אתה לא יורד מהארץ?". אין להם תשובה אחרת והסיבה היחידה שהם עצמם עדיין כאן היא שבכל שאר העולם שונאים אותנו בגללם.

עכשיו זה הזמן להחליף את השילטון – לפני שדור הנכדים של אלו שהרסו את המדינה ייקח את השחיתות לרמות חדשות, לפני שדור של יפי נפש מפונקים יקפחו את חיי ילדיכם בצבא, לפני שעוד חלשים יהיו כל כך חלשים עד שיהפכו לנטל במקום לכח עבודה.

עכשיו זה הזמן לדאוג לעצמכם ולהתחיל לתבוע בחזרה את מה שעבדתם בשבילו ונלקח מכם במרמה. אם זה אומר להפסיד ימי עבודה או חופש על מנת לקבל בחזרה כמה גרושים – עשו כן. אם זה אומר לתבוע את המדינה על כל שטות – אנא עשו כך. אם זה אומר להתאחד ולהזיז עניינים – יפה שעה אחת קודם. הכח היה ויהיה תמיד אצל ההמונים ואת זה המיעוט בשילטון שוכח והגיע הזמן להזכיר לו.

אם אינכם רוצים לקחת חלק במלחמה הזו – אין צורך. רק הפנימו את האמת.

אם כן – אנא בידקו עם עצמכם ועם סביבתכם הקרובה מה ניתן להזיז. הכריחו את הרשויות לפצות אתכם על כל עוול שנעשה לכם, אם על ידי תביעות קטנות או תביעה ייצוגית ואם על ידי פשוט ללכת עד הסוף ולא להכנע לסחטנות ולשחיתות והכי חשוב – עיזרו אחד לשני בכל דרך – אם על ידי עידוד או ייעוץ מקצועי או מתן גב כלכלי לאלו אשר נלחמים למען מטרה צודקת.

אולי לא מאוחר מדי.

הערה: חשוב לציין, שאין לי מושג מה המקור האמיתי של זה.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

2 תגובות לפוסט “אולי לא מאוחר מדי”

post_author." -->\n"; ?>
  1. שי הגיב:

    אני ממש ממש לא מסכים.

    ישראל אומנם לא מושלמת, ויש הרבה דברים לתקן.
    אבל לא רע לחיות בארץ. תסתכלו בנתונים הסטטיסטיים – רמת חיים, אורך חיים, רמות השכלה, וכו'.

    יש בעיות, וצריך לפתור אותם.

    אבל התביעות כנגד דרעי, בניזרי, אולמרט, קצב, הירשזון הן סימן לתהליכי שיפור ותיקון, ולא רק לשחיתות.

    אני לחלוטין לא מקבל את נקודת המבט הניהיליסטית שמתבטאת במכתב.

    המדינה קמה לפני 62 שנה בסך הכל. במאה שנות ציונות הוקמה כאן מדינה עם רמת חיים אירופאית בתנאים קשים מאוד של מאבקים צבאיים מתמשכים, עליה מסיבית, אוכלוסיה מאוד הטרוגנית (אשכנזים, מזרחיים, חרדים, ערבים) ועוד. יש לנו המון במה להתגאות.

    • Guy הגיב:

      מכנס, אכן יש לנו המון במה להתגאות.

      העניין הוא כזה – תראה לי בבקשה נקודה אחת במה שצוין לעיל, שאינה נכונה. אני חושב שיש דברים טובים בישראל – שלא תבין אותי לא נכון.

      אבל קצת נעשה קשה יותר ויותר לראות את הדברים האלו.
      וכשאני קורא דברים כמו זה, קשה לי עוד יותר. התייחסתי לזה גם בפוסט נפרד.

      המדינה הזו הופכת לרפובליקת בננות, אם היא עוד לא הפכה לכזו.
      הדת מנהלת את המדינה, ומנהיגיה ושוטריה, שאמורים לשמור על המרחב הציבורי ועל אורח חיים הגיוני ומוסרי, עושים הכל כדי לפגוע באזרח הקטן במקום לעזור לו.

      רוצה חוק "הגיוני" כזה? אתמול עברה תקנה חדשה בנוגע למיחזור בקבוקים בעדה החרדית. הם יקבלו אגורה אחת יותר על כל בקבוק ממוחזר של ליטר וחצי, מאשר כל שאר העם. למה? כתמריץ. למה רק להם? כי הם חושבים שהם יותר טובים מאיתנו. ואתה יודע מה? אני דווקא בעד שהם ימחזרו. והאגורה הזו היא שטויות בעיניי. וזה בדיוק העניין: בשביל מה לעזאזל ישבו אנשים, וביזבזו את הזמן שלהם בשביל השטות הזו?

      זה מעלה את חמתם של כל שאר האוכלוסיות בעם, וגם ספק אם זה מה שיעודד אותם למחזר יותר ממה שהם מיחזרו עד כה. בשביל אגורה אחת היית יוצא מהבית?

      המדינה הזו חיה על השסעים שבה. ויש הרבה כאלה: הלאומי (ערבי-יהודי), הדתי, העדתי, ותיקים-עולים וגם פוליטי. הממשלה הזו, ולצערי גם אלו שבאו לפניה ב-15 השנה האחרונות, נראות כמי שמעודדות את הרחבת השסעים האלה, על פני מיגורם.