צפו לפרק ב'

רק אתמול קרה הסיפור המזעזע הזה, והעולם תוקף.. אותנו.
למי שלא ברור – הולך להיות פרק ב' לסיפור הזה. וגם פרק ג'. וגם ד'.

בגרמניה מכינים כבר את הספינה הבאה. והמערב שותק. אין ספק: המשט הזה ימשיך. בממשלה יש כבר קולות של הכאה עצמית.
אולי בפעם הבאה תישקלנה אופציות נוספות וייעשו 'תיקונים' – אבל צריך להבין, שהתוצאה תהיה וצריכה להיות אותה תוצאה (אולי מינוס כמה הרוגים, בשביל המצלמה ופלוס הסברה טובה יותר). כי זה מה שמנסים לעשות כרגע. ישראל הפכה לשק החבטות העולמי.

אני חושב שהעדויות הכי גדולות לזה, מצוטטות הבוקר בטמק"א:

פרשן "האינדיפנדנט" הבריטי, רוברט פיסק, בחר למתוח ביקורת חריפה על מנהיגי העולם ועל היד הרכה שהנהיגו כלפי ישראל. "הם פחדנים מדי כדי להציל חיי אדם", כותב פיסק ומתאר את תגובתו של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, כ-"מוגת לב". פיסק פונה במאמר גם למנהיגי בריטניה, דיוויד קמרון וניק קלג, ושואל "איפה הייתם אתמול?". הוא דורש מממשלתו לגנות בחריפות את מעשיה של ישראל, שלדבריו "התרגלה להרוג ערבים, ועכשיו הורגת גם טורקים ואירופים".

יתרה מכך:

"הדעה הרווחת: בשם הביטחון ומבלי שעמדה בסכנה של ממש – פגעה ישראל בשיחות הקרבה, סיבכה יחסיה עם ארה"ב, חיבלה במאמצים נגד איראן ושלחה את טורקיה עמוק יותר לזרועותיו של האיסלאם"

Say What???
אנחנו? אנחנו שלחנו את טורקיה לזרועות האיסלאם?! למישהו שם נדפק המוח? איפה היו כל אותם צעקנים מצרפת, גרמניה, בריטניה, ארה"ב וכל שאר ה'חברות' שלנו בשבוע האחרון? לא, כי אני באמת תוהה איפה לעזאזל הם היו עד כה.
אז עכשיו אנחנו אחראים לזה שארה"ב תיכשל בvטלת סנקציו, על איראן (סהדי במרומים אם אני מבין את הקשר.. ), ויש 'גורמים בממשל', מי-שזה-לא-יהיה, שיש להם את החוצפה להאשים את ישראל בעיתוי של זה.. כאילו זה היה תלוי בנו – כן? צריך אולי להזכיר למישהו שם, שאת המשט לא אנחנו בחרנו, ובטח שלא את התאריך! אבל מישהו קצת 'שכח' את זה שם..

ה"טיימס" הלונדוני ה"מתון", מצוטט כמי שטוען שישראל היתה צריכה לחשוב פעמיים, לפני שהיא מתעמתת עם אזרחים טורקים, 'במיוחד כשהמצב ביניהן מעורער גם ככה'. הא?
ה"גרדיאן" בכלל יוצא מגידרו ומדעתו. הכותרת: "הירצחם של פעילי השלום – זהו המסר של ישראל לעולם". פעילי שלום??? ראאד סאלאח הוא פעיל שלום??! ממתי?

מעניין שכל העתונים האלה, ועוד רבים אחרים, מתעלמים מהפרובוקציה, כפי שהתעלמו ממנה בשבוע האחרון, ובכלל – ונוח להם לחבוט במדינה קטנה, שהטענה כלפיה היא שהיא אחראית למה שקורה בתוך טורקיה, לעיתוי המשט, לסנקציות על איראן, להחלטות ממשל ארה"ב ועוד כהנה וכהנה. ואף לא אחד מהם חושב שזה מופרך.. מדהים..


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

2 תגובות לפוסט “צפו לפרק ב'”

post_author." -->\n"; ?>
  1. beulah@israel הגיב:

    טורקיה רוצה מאיתנו התנצלות. אבל אין לנו מה להצטער. הבעיה.

  2. koral@israel הגיב:

    איזה התנצלות? על מה?