סינגפור – סוף הטיול

החלק הזה של הטיול יספר על הימים השלישי והרביעי בסינגפור. ביום השלישי שלנו בעיר, שהיה גם היום האחרון של ההדרכה (סיימנו לפני הזמן), הסתובבנו בערב באיזור ה-KLARK KUAY, שכאמור, מהווה את איזור הבילויים העיקרי של העיר. מאחר והיה מדובר בערב חג לאומי, ה-DEEPIVALLI ההודי, העיר הית מקושטת ומפוצצת באנשים. המון אירועים בכל המרכז, הפאבים מלאי אנשים, ותיירים מכל מדינות האיזור, כולל תאילנדים, פיליפינים, מאלזים, הודים, סינים ומה לא. וכמובן – היה ייצוג מכובד גם למערב בכל הסיפור הזה. לא מעט שוגר דדיס הסתובבו עם נערות אוריינטליות, דבר שהיה די דוחה לטעמי, אבל אולי זה רק אני. בכל מקרה, התיישבנו לנו ב-CLINIC שראיונ ערב, קודן והגשמתי חלום – לשתות אלכוהול משקית עירוי, תוך ישיבה על כיסא גלגלים.. 🙂
באותו יום ניסינו מסעדה סינגפורית בצהריים, ומסעדה הודית בערב. שתיהן היו טובות מאוד. האוכל פה פיקנטי מאוד אבל גם למרבי המעודן יימצאו פה מאכלים רבים (כן.. גם לצמחונים שביניכם).
למחרת, יום חג בסינגפור, נשאר לנו יום חופשי לטיול ומזכרות. נסענו לנו במונית ל-ORCHARD STREET, מרכז הקניות של סינגפור. כאן תוכלו למצוא כל מה שתחפשו, מאלקטרוניקה, מזכרות, בגדי מותגים ותכשיטים. מי שמחפש מציאות כן – שישכח מזה. CK מוכרים פה מכנסיים פשוטים ב-300 דולר סינגפורי (215 דולר אמריקאי). וזו רק דוגמא קטנה מיני רבות. יפה לראות את העיר נקיה וירוקה גם במרכזה. מה שכן, פחות יפה לראות את השוטרים מסתובבים ברחובות האלה. לא מדובר בשוטרי צעצוע כמו אצלינו. הם הולכים בשלישיות, מוגנים בשכפ"צים, וחמושים בכלי נשק אוטומטיים, אקדחים וסכיני קומנדו, וכומתה על ראשיהם. זה קצת מזכיר את מה שבאמת מתחולל כאן. אפשר לראות שלא הכל חיובי, כפי שמצטייר לעיתים לתייר המזדמן.

זהו. בדרך חזרה, בשדה התעופה, פינקנו את עצמינו במסאג' (60 דקות של שיאצו מעולה, ששחרר לי את הכתפיים, הרגליים והגב התחתון לכמה שעות), ועלינו על המטוס לבנגקוק.

כמה מילים על הטיסות: לבנגקוק וחזרה, טסנו באל על. מבנגקוק לסינגפור, טסנו בסינגפור איירליינס, ובדרך חזרה מסיגפור לבנגקוק, עלינו על מטוס של חברת תאי איירליינס. עם כל הצער שבדבר, אין לי דרך אחרת לומר זאת, אבל אל על עדיין רחוקה שנות דור ממה שיש לשתי החברות המזרח אסייאתיות להציע. זה נכון מבחינת השירות (כבר בשדה התעופה), זה נכון מבחינת הנוחות. בטיסות ארוכות, אני מציע לא לחשוב בעתיד פעמיים: אם יש לכם אפשרות לבחור באל על (עם כל הפטריוטיות שבדבר) או באחת מהשתיים האחרות – לכו למען בריאותכם האישית על אחת החברות האחרות. במיוחד אם עוד לא טסתם באף אחת מהמוזכרות לעיל. לא תתחרטו.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.