האימפריה מוכה שנית

ושוב – האימפריה ששמה צה"ל מוכה שנית.
אתמול בערב ישבתי בבית, והתרגשתי מכתבה. אני לא יודע מתי בפעם האחרונה זה קרה לי, אבל הרגשתי ממש צמרמורת.
מי שקורא את הבלוג הזה בקביעות יחסית, מודע לזה שאני לא בדיוק תומך במערכת הצבאית, וזה בלשון המעטה. מפעם לפעם, אני קורא עוד כתבות מעניינות על אמנים או סתם אנשים טובים שכותבים איך המערכת הזו מנוהלת בצורה גרועה. הפעם מדובר כבר באמנות מסוג שכמעט לא קיים פה, כמחתרת, וחבל. לשמחתי – מישהו הרים את הכפפה. זה עדיין יתקיים יחסית במחתרת, למרות שזה יוצג ב"צוותא" המיינסטרימי, אבל זו התחלה.
מדובר באופרת רוק חדשה, שהורמה ע"י ניצול מג'נין, מילומניק שראה את השטויות שצה"ל עושה, ואת הניסוי וטעייה שהייתה מנת חלקם של חיילי ארצינו בשנים האחרונות. אני אישית עוד לא ראיתי את ההצגה, אבל זה נשמע לי כמו משהו שהייתי שמח להיות בו. זוהי הנפת דגל של "עד כאן". אני לא יודע אם מישהו רלוונטי יעשה עם זה משהו, אבל עצם העובדה שזה מועלה בארץ, ע"י אדם מין השורה, שעבר טראומות מטורפות תוך שירות בצה"ל ולא מתוך אינטרס להשתמט ממנו, כפי שמנסים להחדיר לנו דרך התקשורת כל הזמן, זו כבר עליית מדרגה.

אני מאוד מקווה שההצגה הזו תצליח. נשמע שבהחלט יש לה פוטנציאל.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

תגובה אחת לפוסט “האימפריה מוכה שנית”

post_author." -->\n"; ?>
  1. עירא הגיב:

    http://www.youtube.com/watch?v=IPzXSxLJwBc

    השבוע גם התפרסם איזה סקר שרק 40% מהעם מאמין להנהגת צבא ושרי הבטחון המתחלפים, וש25% מהצעירים בקבע מחפשים עבודה בחוץ כדי לצאת מהמערכת מה שיותר מהר, ושאר סטטיסטיקות חסרות הגדרה וSCOPE מדויק.

    צריך דחוף REBOOT. לכל המדינה.