עבדאללה ב-MOJO

הרבה זמן עבר מאז עבדאללה ביקר במסעדה נורמלית (פיתח טעם ,הפליט – בורגר קינג כבר לא עושה לו את זה..).
אמש, התכנסנו אריה, ג'ירף ואנוכי – הגמל, כדי לחגוג לאריה יומולדת 36.
התחלנו במפגש ביתי אצל האריה, כדי להרים כוסית איכותית לחייו. עבדכם הנאמן לקח לו כוסית צנועה של Talisker 18 yo, כדי להנות מטעמיו השונים והנפלאים לאורך כחצי שעה של התפנקות.

לאחר מכן, נדרשנו להחלטה לא פשוטה – לאן הולכים לאכול? בנתניה, יש את איזור תעשייה פולג, ששופע במסעדות ובבתי אוכל מסוגים שונים. ההחלטה נפלה על קטגוריה אוריינטלית (מזרח-רחוק). על אף העובדה שהג'ירף לא היה רעב במיוחד, רצינו, האריה ואני, ללכת ל-Miyagi Sushi Bar, הנמצא במרכז יכין, אבל הבעיה היא, שכשהגענו לשם, גילינו שאין שם ממש מקומות ישיבה בפנים (רק על בר קטן בן 5 מושבים), מה שאומר – לחות וסיגריות – שילוב לא בדיוק מנצח…
אבל כבר היינו במרכז, שהפך להיות מרכז קולינרי רציני למדי באיזור התעשייה פולג, ובדקנו חלופות.
הראשונה שנתקלנו בה, שעומדת בסגנון האוכל אותו רצינו, היתה MOJO, שמגדיר את עצמו כ-Asian Foodbar. היו אפילו מקומות בתוך המסעדה, מה שאומר מזגן(!) ואוויר נקי מסיגריות (!!).
האווירה ב-MOJO היא נעימה למדי. מוסיקת צ'ילאאוט, תאורה עמומה מאוד.

התיישבנו לנו בכיף על ספות נוחות, וחיש מהר הגיעה לה המלצרית. זה הזמן לציין את השירות לטובה. השירות היה אתמול מאוד מחוייך, מאוד אדיב.
חבל שבמדינת ישראל החמה, עוד לא הפנימו את העובדה, שצריך קנקן מים קרים על השולחן, עוד לפני שפצינו פה. יחד עם זאת, קיבלנו כוסות מים לכל אורך הארוחה, ושוב – תמיד עם חיוך, בלי עיכוב, ובלי פרצופים עקומים.

הלאה, לאוכל.
מנה ראשונה – סושי, לפתיחת הארוחה:
האריה הזמין רול של דניס, אינסייד אאוט (8 יח', 36 ש"ח). זהו בעצם רול סושי עם דג דניס, גמבה, אבוקדו ושבבי טמפורה פיקנטיים, ומעל – רוטב טריאקי. אני הלכתי על קונוס קליפורניה (28 ש"ח), שמגיע עם סלמון, שרימפס טמפורה, סלמון סקין, אבוקדו ומלפפון.

למנה עיקרית, הלכנו על נודלס ואורז.
האריה לקח ספייסי MOJO (במחיר 48 ש"ח), שכולל אטריות ביצים עם שרימפס,חזה עוף,גזר,פטריות שמפיניון ובמבו שוט ברוטב צ'ילי חריף.
אני בחרתי בפאד קפאו (52 ש"ח), שהוא אורז עם בשר בקר קצוץ עם תערובת פלפלים, בצל ירוק, בזיליקום ונענע ברוטב סויה, מוגש עם ביצת עין / חביתה מעל.

שתי המנות היו לשביעות רצונינו, אפילו טובות (למרות שהמושג "חריף" בעייתי מה – המנות היו במקרה הטוב פיקנטיות – תודה לאל שאפשר לקבל גם צ'ילי גרוס בתוספת, ללא תשלום), אבל יש לציין, שהמבחר ב-MOJO הוא קטן ביותר. צריך אולי להוסיף כמה אפשרויות בחירה, או לפחות לאפשר להוריד/להוסיף מרכיבים מהמנות.

קינוחים:
האריה לקח מלבי (33 ש"ח) המבוסס על פירות טרופיים, שהיה נחמד עבורי – לא יותר. התיאור בתפריט היה נחמד יותר (לא מופיע באתר). אני הזמנתי קינוח שנקרא טירמיסושי (גם לא מופיע באתר, 28 ש"ח) – 4 יח' של טירמיסו, המצופה בשכבה עדינה של שוקולד, ומגיע עם דיפ לטבילה, המבוסס על אספרסו. הקינוח הזה היה ממש מצויין!

זהו, בערך. יצאנו משם שבעים מאוד. אולי אפילו שבעים מדי… אבל מרוצים.

מזל טוב, עירא!

סיכום:
חשבון: 225 ש"ח ל-2 סועדים, ללא שתייה, אך עם 3 מנות (ראשונה, עיקרית, קינוח).
אווירה: נעימה למדי.
אוכל: טוב פלוס.
שירות: מעולה.
חניה: חניון מרכז יכין – שעתיים ראשונות בחינם בחניון העליון, אחרי זה 2 ש"ח לכל שעה נוספת או חלק ממנה. בחניון התחתון, 10 ש"ח לשעתיים ראשונות. יש גם חניה באיזור.
רומנטיקה: יש מצב.
ציון כולל של עבדאללה: 8.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

תגובה אחת לפוסט “עבדאללה ב-MOJO”

post_author." -->\n"; ?>
  1. זיגמונד הגיב:

    אהבתי את הסיכום 🙂 מזכיר לי שאני צריך לפנק את עצמי באיזו מסעדה טובה ולהפסיק לקחת ג'אנק פוד בדרך הביתה.