המוסד הסגור

הערב, ברגע האחרון, אחרי שכבר גמרה בליבי ההחלטה להישאר בבית עם ספר טוב, זוג חברים מרעננה הזמין אותי לביקור ביתי. מה שהפך לשעה על אספרסו ומשחקים עם הכלבה פטל, המשיך בשכנוע די קליל, לנסוע איתם לסינמטק בתל אביב. כל מה שהם היו צריכים לומר זה "היפופוטם". העובדה שהם העלו את שם החבורה המיתולוגית המצחיקה הזו, הצליחה לעורר בי נשכחות, מהימים בהם עוד הייתי מקשיב להם ברדיו (מהימים בהם הייתי מקשיב לרדיו בכלל…).
מתברר שבזמן האחרון רץ סרט די קאלטי שלהם, שנקרא "המוסד הסגור", והוא רץ ב-23:15 מידי יום שישי, כשלפניו יש הפנינג נונסנס באכסדרה של הסינמטק. הסרט, שאורכו קצת פחות משעה, הוא פארודיה על המוסד. השחקנים – אחד אחד. בית היוצר: אלון גור-אריה. ושום דבר רע לא יכול לצאת מזה. אני לא רוצה לספר יותר מדי, אבל כשהבנתי שהחברה האלה עוד עושים מערכונים (דבר שאני אבדוק בקרוב, כי ממש לא הייתי מודע לזה), והציגו 3 מהם לפני הסרט, וגם העובדה שחלק מהחבר'ה שם ראו את הסרט כבר 5-6 פעמים (!!), זה נראה די רציני.
אבל זהו – שלא. אין שום קשר בין רצינות לבין מה שהחבר'ה האלה עושים. אני פשוט נקרעתי מצחוק. סרט קצר, ערוך ומבוים היטב, ואפילו משוחק מגוחך מספיק כדי שאני אהנה מהציניות הישנה והטובה הזו.
יש חניה שני מטר בחניוני הסביבה (שהם קצת פחות גנבים מהממוצע התל אביבי), והעלות של הסרט הוא 20 שקלים בלבד.
תעשו לעצמכם טובה ותבדקו את הסרט הזה, עדיף לפני שאתם מורידים כל מיני ספוילרים מהאתר. יש משהו בראשוניות הזו, כשאתם עדיין לא יודעים למה לצפות.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

2 תגובות לפוסט “המוסד הסגור”

post_author." -->\n"; ?>
  1. […] גיליתי שכיף לגור בירוחם, כי יש להם, כמו שכבר אמרו ב"מוסד הסגור" – "חדר כושר עם מכשירי כושר!!" אני כבר עובר […]