הבית שלנו, הבית שלהם

אני לא כותב מספיק על הנושא הזה. ממש לא מספיק.
אבל זה נוגע בי, ונוגע בכולנו – כעם, כאינדיבידואלים, כבני אדם, כבעלי לב: מדינת ישראל ה"רשמית" ממשיכה לבעוט בעובדים הזרים שמגיעים לכאן. בראשה, עומד כמובן, שר הפנים ה"נאור" אלי ישי. האיש עושה קריירה מלבעוט בהם למדינות מוצאם. הוא אפילו הרים קמפיין לאחרונה, שמאשים אותם ב"חטיפת" עבודות מאזרחים ישראלים. כאילו העבודות הללו, גורמות לישראלים לאבד פרנסה. כאילו יש מישהו במדינה הזו, שמוכן לעסוק בעבודות שהעובדים הזרים האלו עושים.
הייתי רוצה לראות את כל הישראליות שמוכנות לעבוד בסיעוד של אנשים מבוגרים. הייתי רוצה לראות את כל משוחררי צה"ל שרצים למצוא עבודה בחקלאות. אם באמת חיפשתם, אתם יכולים להפסיק. הם לא באמת קיימים. גם הפרסומות האלו שמשרד הפנים יצא איתן, הן מפוברקות, ועל כל אחת מהן מצוין במפורש, שהמציגים הם שחקנים. וכנראה הם שחקנים טובים מאוד – כי הם ממש מנסים לשכנע אתכם שהעובדים הזרים אשמים בזה שהם כאן.

אף אחד לא יספר לכם, שלמדינת ישראל אין מדיניות הגירה בכלל.
אף אחד לא יספר לכם במשרד הפנים, שכל הזמן מאשרים שם כניסה של עובדים זרים, של מכסות, ושל הפרת זכויות אדם.
אף אחד לא יספר לכם, שאחרי 5 שנים (63 חודשים, ליתר דיוק), עובד זר יגורש ממדינת ישראל, גם אם המטופל שלו נקשר אליו, וגם אם הוא עובד טוב.
אף אחד לא יספר לכם, איך קבלנים צובאים על דלתות המשרד, ומקבלים אישורים חדשים על בסיס יומי, מבלי שנבדקות אפשרויות תעסוקה אלטרנטיביות עבור עובדים שנשארו חסרי כל (זכויות/מגורים/כסף – אתם מוזמנים לבחור בכל אחד מהם. אין פה תשובה שגויה) במדינה הזו, במקום לרדוף אותם, ולהכניס עוד כסף לכיסי הקבלנים.
אף אחד לא יספר לכם את זה. הכי קל להאשים אותם. הם גם ככה לא מבינים את השפה. הם לא יודעים שמגיע להם יחס של בני אדם (בסייג אחד: אני לא מדבר כאן על אלה שנוהגים בקשישים ברמאות או באלימות).

אז עכשיו קמו להם כמה אקס-פוליטיקאים, זמרים, אנשי תקשורת ועוד, בהנהגתו (איך לא?) ובהלחנתו של גיא מרוז, וביצעו שיר מרגש למדי, שהועלה ליו-טיוב, והוא אמור קצת להרעיד את אמות הסיפים במשרד הפנים.

ניחוש שלי? זה לא ירעיד את קצה השערה הימנית בביצה השמאלית של אלי ישי. הוא הרי ידוע מה הכי טוב בשבילינו..
יש אפילו מי שכבר ישב וכתב מניפסט שלם על "למה השיר הזה הוא שטות מוחלטת", פחות או יותר.
הנה השיר הזה – ויש עוד כמה מילים אחריו:


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.