פייסשמוק

עכשיו הם כבר עברו את הגבול. הפעם הם באמת עצבנו אותי.
ושוב – לאלה מכם שנחתו פה רק הרגע – אני סרבן פייסבוק, ואני גאה בזה. לא סובל את "הרשת החברתית" הזו.
בעבר, כבר ניסו להזמין אותי כמה וכמה חברים. סירבתי. מה שהעלה לי את הסעיף במיוחד, היתה העובדה שפייסבוק שומרת פרטים עליי, ללא רשותי. למשל: איך תסבירו את העובדה שפייסבוק זוכרת את מי שהזמין אותי בעבר להצטרף, אם הם לא שומרים את כתובת המייל שלי אצלם?

לפני יומיים, קיבלתי את המייל עם הכותרת הנ"ל, מחבר לעבודה:
faceshmock1.JPG

הודעה תמימה לחלוטין, שמאחוריה עמד העמוד הבא:
faceshmock21.JPG

אז הנה ההוכחה שאנשים הזמינו אותי בעבר, והחדירה לפרטיותי היא חד משמעית, אף על פי שלא נתתי לפייסשמוק האלה לשמור את כתובת המייל שלי מעולם.
אבל זה לא רק זה: בדר"כ, מה שאני עושה כשאנשים מזמינים אותי, אני מסביר להם שאין לי רצון או צורך בהרשמה לפייסבוק, ושאני מתעב אותם (את פייסשמוק – לא את האנשים). אלא מאי? במקרה הזה, הבחור שהזמין אותי, מודע לזה לחלוטין, ולכן זה מאוד הפתיע אותי. כתבתי לו את המייל הרגיל, למרות הכל, והוא כתב לי בתגובה, שאין לו מושג איך לעזאזל קיבלתי את המייל הזה, כי הוא לא שלח דבר, והוא אפילו בדק זאת מספר פעמים אחרי שקיבל את ההודעה ממני.

האם פייסשמוק מתחילים לנסות ולחייב באופן מאפיונרי למדי, לשלוח מיילים לאנשים שאינם רשומים, כדי "לאלץ" אותם להירשם? מה הלאה? האם ייאלצו אותי לשלם פרוטקשן לפייסבוק? מה נהיה?? באיזו חוצפה הם שולחים לי מיילים, תוך התחזות לאדם אחר??
העניין הוא, שמי שלא מסתכל (ואני מודה – לא הסתכלתי בהתחלה) – לא רואה מהיכן נשלח המייל. כך זה נראה:

faceshmock3.JPG

כלומר: המייל נשלח אליי ללא ידיעתו של אותו חבר לעבודה, וללא אישורו!!

עצבים – כבר אמרתי??


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

תגובה אחת לפוסט “פייסשמוק”

post_author." -->\n"; ?>
  1. sorter הגיב:

    אל תעשה לחברך….

    מסכים עם כל מילה.
    רק דבר אחד, אם אתה לא אוהב שימושים לא טובים בכתובת המייל שלך, למה לפרסם את כתובת המייל של עוז שבסופו של דבר זו לא אשמתו?

    וחוץ מזה, מצטער שנעלמתי ככה.
    גם אם אני שותק אני עדיין שומע…