מלחמת טמטום בטיפשות

אני לא יודע מה קורה למדינה הזאת. מה שברור לחלוטין הוא, שהרשויות השולטות החליטו בצעד בלתי מתפשר להתחרות זו בזו – מי יצליח להוציא חוקים מטומטמים יותר? בינתיים,אני חייב להודות – התחרות צמודה. עזבו את עסקת הטיעון של קצב. אני מתפלא עדיין איך בבג"ץ לא מעיפים את האיש לקיבינימט למשפט צדק נורמלי, ויסלחו לי כל אוהדי הפוליטיקלי קורקט.
אפשר גם לשים בינתיים (עד הקריאה הבאה בכנסת) את בקשתם של יפי הנפש לחסום אתרים רבים באינטרנט, "למען ילדינו". שמעתי הסברים טובים ממשטרים אפלים בהרבה.
התחרות של היום (בכל יום תחרות חדשה נושאת פרסים – כל אחד זוכה!!):
אישור חוק טל למשך חמש שנים נוספות, מול אישור מכירת קרקעות קק"ל ליהודים בלבד.

מפאנל השופטים הועבר ההסבר הבא למועמדותם של השניים:
טוב – את חוק טל אני ממש לא צריך לקטרג. נאמר כבר הכל, בכל צורה אפשרית. מנקודת מבטי האישית, אני עדיין לא מבין איך במדינה "דמוקרטית" שאנו חיים בה, יש מיעוט שחי על חשבון הרוב, וזה עוד מעוגן בחוק. מילא אם היו מקבלים את הכסף שלהם ושותקים, אבל אפילו את זה הם לא מצליחים לעשות. המיעוט הזה, שאינו משרת בצבא, ולרוב גם לא יכול להיכלל במשק היצרני של המדינה, משפיע בהרבה ממה שהיה ניתן לצפות במדינה נאורה.

מכירת הקרקעות, צריכה הסבר מעמיק יותר, להערכתי. כנראה ואני אדם תמים, שאינו מבין מושגים בסיסיים בדמוקרטיה. כי מי יכול להסביר לי איך מעבירים חוק כזה? ונגיד שרוצה נוצרי כלשהו (אפילו לא מוסלמי, שזה נראה פחדם העיקרי של כותבי הצעת החוק הזו) לקנות אדמה ולהתיישב בה במדינת "כל אזרחיה מלבד אלה שאנחנו לא רוצים בהם". מעכשיו – יוק. תשכח מזה. לך חפש. אין לך מה לחפש כאן, זה בטוח.

עכשיו, השיפוט ניתן לכם. מי הזוכה המאושר היום, שיעלה לשלב חצי הגמר?
מחר תחרות חדשה.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

תגובה אחת לפוסט “מלחמת טמטום בטיפשות”

post_author." -->\n"; ?>
  1. Danielle הגיב:

    הא לך מתחרה למחר.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3426059,00.html

    אנשים לא קולטים מה זה כשנכנסים לך לגוף, תמורת כסף או כל דבר אחר.