לשאוף לשנה טובה יותר

אני לא חזק בכל סיכומי העשור האלה, שנוחתים עלינו בימים האחרונים מכל כיוון אפשרי. גם לא בכל מה שקשור לתחזיות לשנים/עשורים הבאים. ברובן אני בכל מקרה לא מאמין (במיוחד אם ריי קורצווייל לא אמר את זה קודם.. )

בעקבות המלצה של גורו-יאיא אצלי בבלוג, בתגובה לביקורת שלי על אוואטאר, הלכתי לאתר של הבחור הזה עם המשקפיים (בחיי! ככה הוא נקרא!), ואני חייב לשתף איתכם בכמה מהדברים הקורעים שיצא לי לראות לאחרונה (כנראה תראו את אותם דברים במקום זה או אחר אצלי בבלוג בשנה הקרובה – זה מקסימום התחזית שאני מוכן לשקול).

אז עזבו את העובדה, שהביקורת שלו על אוואטאר היתה תמצית של מה שכתבתי כאן בעצמי, רק בצורה הרבה יותר מצחיקה, האיש הזה פשוט מטורף. הוא לוקח סרטים / טריילרים של סרטים קלאסיים ומהשנתיים האחרונות, תחת הכותרת "מבקר הנוסטלגיה", ומעלה כמה מהדברים הכי הזויים שראיתי עד היום.

לסיום השנה האזרחית, קבלו משהו שיעשה לכם טוב על הנשמה.. ג'ורג' בוש האב מנחה תוכנית של סרטים מצויירים. אהמ… כ—ן.. עזבו את מה שאמרתי עכשיו – פשוט תסתכלו..

מאחל לכם שנת 2010 נפלאה!


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

3 תגובות לפוסט “לשאוף לשנה טובה יותר”

post_author." -->\n"; ?>
  1. גורו יאיא הגיב:

    אני חייב להגיד שלמרות שאני חורש את האתר שוב ושוב, דווקא על זה דילגתי. מצויין!
    מה שמפתיע לגביו, זה שהבנאדם מוציא חומרים לרשת כבר למעלה משנתיים, ועוד לא קרוב להיגמר לו הסוס. הוא בקושי חוזר על הבדיחות של עצמו (כן, יש לו גגים קבועים כמו "I'm acting" ו"Big lipped aligator moment", אבל הוא לא משתמש בהםעד שחיקה טוטאלית). פשוט מדהים.
    ואגב, חוץ ממנו חברים באתר גם linkara, שעושה ביקורות מוצלחות על קומיקס, Spoony, שהוא… אמממ… קצת מצחיק, וthe Duddte, או Nostalgia Chick, שאני חייב להודות שהיא דווקא קצת התעייפה לטעמי. דווקא הקטעים המוקדמים יותר שלה (teen witch), היו יותר מוצלחים לטעמי.

  2. Guy הגיב:

    אני חייב לציין שאת כל אלה שהזכרת עוד לא התחלתי אפילו לראות.
    מגניב שיש למה לצפות.
    בינתיים אני ממש נהנה מהבחור הזה.
    את מה שהוא עשה לערב ההשקה של "הארי פוטר 7", אני לא אשכח לעולם, נראה לי. זה היה אחד הטובים ביותר שלו. אם עוד לא ראית – רוץ עכשיו..

  3. […] לקרוא לזה כבר מסורת, אבל בסוף השנה האזרחית האחרונה, ניסיתי להעלות חיוך על פניכם עם סרטון קטן […]