המסביר לצרכן
זוכרים את הבלוג החדש שרמזתי עליו לפני כמה פוסטים?
טוב, אז זה לא היה מתוכנן לקרות ככה, אבל מסיבות שלא ארחיב עליהן את הדיבור, ההשקה הוקדמה.
הבלוג שזיגמונד, רחלי ואנוכי הקמנו, הוא בלוג צרכנות, בשם "המסביר לצרכן". הכוונה שלנו בבלוג החדש, הוא לכתוב על חוויות של צרכנות, בארץ ובעולם – מפרגנות יותר או מפרגנות פחות, קצת על גאדג'טים חדשים ובכלל על כל מה שקורה מסביבינו בתחום הצרכנות.
אנחנו פונים לכל מי שרוצה לחלוק עימנו חוויה של צרכנות שהוא עבר, לטוב או לרע. את מה שעברתם, אתם מוזמנים לשלוח אלינו באמצעות "המלשין למסביר" – טופס יצירת הקשר שלנו, שגם הוא נמצא באתר. אנוחנו נפרסם את כל אשר על ליבכם.
בינתיים, נכתבו מס' פוסטים ראשוניים, כדי להתחיל לראות איך העבודה מתקדמת. בימים אלו, אנחנו מנסים לשפר באתר את מה שנשאר לשפר, ונשמח גם לקבל פידבקים מכם לגבי זה.
ה"מסביר לצרכן" לא נועד עבור בלוגרים בלבד, אלא עבור כלל הצרכנים, ויש לנו כבר משתמש בטוויטר ובפייסבוק. אתם מוזמנים לכתוב לנו, להציע הצעות, להעלות רעיונות, לעקוב אחר המתרחש אצלינו, ועוד.
יחד עם זאת, יש לציין: אם אתם בלוגרים, שמעוניינים לפרסם אצלינו פוסט שהעליתם אצלכם בבלוג – אנו נשמח מאוד לתת גם לינק בחזרה אליכם, בתור המקור של הידיעה.
אנחנו מקווים להצליח לתת שירות טוב ואחראי לכולם, שירות מהימן, ולהוות כתובת לתלונות הציבור, בכל מה שעולה על דעתכם בתחום הצרכנות.
נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.
איזה קטעים… כשאני ניסיתי להקים בלוג צרכנות שיתופי לפני שנה ומשהו אף אחד לא ענה לקריאותי, נשאר רק הדומיין. טוב נו, שיהיה בהצלחה.
המממ.. טוב.. על זה יש לי שלושה דברים לומר:
1. אני בטוח שעוד לא הייתי מוכן אז בכלל. לא הרגשתי מוכן להתחיל לכתוב עבור עוד בלוג. העבודה והלימודים לא מאוד אפשרו לי את כל זה. היום אני עובד מהבית, זה קצת מקל על הדברים.
2. אני נשבע לך שאני לא זוכר שבכלל פנית אליי בנושא הזה…
3. אם בא לך להצטרף לצוות הכותבים שלנו – אני בעד.
אם רק היה לי זמן…
כידוע לך אני עוסק בדברים בתחום אחר למדי עכשיו. אבל צרכנות זה חשוב, אני כותב על זה מדי פעם. אם בא לכם לעשות סינדיקציה של קטגורית "צרכנות" אצלי בבלוג אתם מוזמנים…