עבדאללה ב-Nooch

כן, כן – עוד ערב של "סבל" עבר על עבדאללה אמש.
הפעם הלכתי להיפגש עם חבר טוב שמזמן לא יצא לנו להתראות בארבע עיניים. מכיוון שהוא גר בנתניה, ואני בראשון, החלטנו להיפגש איפושהו באמצע – ברמת השרון. נכון – זו לא אם המושבות הקולינריות, ובכל זאת – אם האיש מכיר מקום טוב כפי שהוא טוען, מי אני שאפריך את דבריו. נפגשנו בצומת ראשונים, והוא הוביל אותי לרחוב אפלולי, משהו, למרכז מסחרי קטן שכולו היה סגור. או בעצם, כמעט כולו..
במקום קטן, נחבא אל הכלים, נמצאת מסעדה אסייאתית קטנה בשם Nooch. מסעדה אסייאתית היא תמיד דרך טובה לפשר בין קרניבור שכמוני לבין הטבעוני מהצד השני של השולחן. אם יש סושי צמחוני – אנחנו מסודרים. ואכן היה.

כשהגענו, המסעדה לא היתה ריקה, אבל גם לא מלאה כלל, יחסית לחמישי בערב. אולי זה המיקום? 😉
אבל מה – זה אומר, שגם השירות מהיר יותר. התיישבנו, קיבלנו תפריטים, שאני חייב לציין שהם מגוונים מאוד, ומעוצבים בצורה נחמדה למדי. הם מצליחים להקיף את כל מה שיש למסעדה להציע, והמחירים? לא נוראיים בכלל. ממוצעים פלוס-מינוס, תלוי את מי אתה שואל ובאיזה סושיות היית.
גם האווירה במקום שקטה מאוד, ומאפשרת דיבור והקשבה. המוסיקה באה ללוות את הסועדים, ולא למנוע מהם לדבר. השירות גם היה חייכני מאוד ואדיב.

אז בואו נתחיל:
החלטנו לוותר על מנה ראשונה, וללכת ישר על התכל'ס. אני הגעתי לשם רעב בטירוף, וכבר הכנתי את עצמי להתחזרות רצינית. גם ש' הרגיש את הרעב מקנן בו. וכמובן – הלכנו על סושי.
ש' בחר בשיפוד טמפורה צמחוני ברוטב טריאקי (מוגש חם, 18 ש"ח), מאקי אבוקדו ומלפפון (17 ש"ח) ואינסייד-אאוט בטטה קריספית (בטטה ואבוקדו עם רוטב טריאקי בציפוי פירורי טמפורה, 26 ש"ח). לדבריו, היה טוב מאוד (לא טעמתי ממנו) אבל הוא הגיע לקו הסיום, כש-4 חתיכות סושי נשארות על הצלחת.
עבדאללה, עבדיכם הנאמן, החליט ללכת על קומבינצייה, שהחבר'ה ב-Nooch קוראים פשוט קומבינוצ'. היא כוללת (תנשמו עמוק) 3 מאקי טונה אדומה, 3 מאקי סלמון, 1 נגירי סלמון, 1 נגירי בס, 2 פוטומאקי ירקות, 1 פוטומאקי טונה אדומה, 1 פוטומאקי בס, 1 קונוס שרימפס טמפורה/ ספייסי טונה/ סלמון אבוקדו – אני בחרתי בקונוס שרימפס טמפורה (כל הקומבינצייה – 69 ש"ח). מה אגיד ומה אומר. המנה הזו חוסלה, והיתה פשוט נהדרת. הפוטומאקי ירקות והפוטומאקי בס היו סתמיים למדי, אבל השאר היו פשוט מעולים!

לקינוח, ש' ויתר מראש על כל מנה שהיא, אבל אני? העניים יצאו לי מהחורים. ראיתי את הקינוח, שנקרא פירמידת קרם ברולה (שמגיע עם בצק פילו ובננות, ברוטב קרמל וחלב קוקוס, 36 ש"ח) – אחד הקינוחים הטובים והמיוחדים שאכלתי השנה.

עם הארוחה, מלבד המים המתבקשים, חיסלנו (בעיקר אני, אני חייב להודות) בקבוקון של סאקי. ל-Nooch יש מבצעים מאוד מעניינים בכל מה שנוגע לאלכוהול, וכדאי לכם לקרוא את השורה הבאה: בימים א-ה, בין 22:00 ל-24:00, כל המשקאות יורדים לחצי התורן ולחצי המחיר. כיף לא נורמלי! כך, בקבוקון של סאקי, שעולה בדר"כ 19 ש"ח, ירד בחשבון ל-9.50 ש"ח בלבד!

סיכום:
חשבון: 175.5 ש"ח ל-2 סועדים, לפני טיפ.
אוכל: טוב מאוד. הקינוח היה פשוט מצויין.
שירות: חייכני ואדיב. קצת איטי לפעמים.
אווירה: יופי! יש מקומות, שעדיף שהם לא במרכז תל אביב..
רומנטיקה: לכו על זה!
חניה: אין בעיה. חונים ברחוב (הוא קצת עומס, אבל לא נורא).
ציון סופי של קופי השבת: 8.

Nooch
Take Away, אירועים, אסייתי, יפני, סושי, פירות ים
הסייפן 31, שכונת נווה רסקו, רמת השרון
טלפון: 03-5403333


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

תגובה אחת לפוסט “עבדאללה ב-Nooch”

post_author." -->\n"; ?>
  1. ג'וש הגיב:

    אני בהחלט בעד הקטע של הטבעוני.