G-Conomix: בלוג כלכלי חדש

לפני מס' ימים, פתחתי בלוג מקצועי חדש, בשם G-Conomix.
הבלוג הזה אמור להיות מקצועי גרידא, ולכלול את כל מה שמעניין בעולם הכלכלה והפיננסים.

בתור התחלה, אני מתכוון לכתוב מס' פוסטים שיהוו בסיס רעיוני לדיונים בנושאים שונים, הגדרות ואולי אף מבוא להשקפת עולמי הכלכלית, שהיא חצי קפיטליסטית וחצי סוציאליסטית – משהו מתון, שלוקח את הטוב בשני העולמות מחד, אך משתדל לא נהיגרר לפופוליזם זול ולסיסמאות ריקות מתוכן מאידך.

הכוונה שלי היא לנסות לנהל דיונים מעמיקים יותר במושגים שונים, שהדיון בהם הפך לרדוד מדי לטעמי. אני מתכוון לשים דגש על כלכלת ישראל, אבל אני מניח שפה ושם גם יצוצו פוסטים שקשורים בכלכלה הגלובלית, וההשפעות שלה עלינו, כאזרחים.

ועוד נקודה שחשוב לי להדגיש:
אני לא מתכוון לסגור את הבלוג הנוכחי או להפסיק לעדכן אותו.
G-Conomix יהווה בלוג מקצועי במקביל לבלוג הזה, שהוא אישי יותר, ויש בי כל מיני מחשבות, אולי להפוך אותו בכלל לפודקאסט בהמשך (אבל כרגע זה רק בגדר מחשבות, מכיוון שאם אני רוצה לעשות את זה, אני רוצה שזה יהיה מקצועי ככל האפשר).

אני מודע לעובדה, שבתקופה האחרונה אני כבר לא מעדכן את הבלוג הנוכחי בקצב שהייתי רוצה, הן בשל לוחות זמנים צפופים למדי, והן בשל העובדה שאני נזהר בימים אלה בכתיבתי, בשל תביעת דיבה שהתנהלה נגדי בשנתיים וחצי האחרונות – ושהסתיימה רק לפני כחודש (לצערי, למרות שהבאתי עדים, והיה ברור שהתובעת משקרת במצח נחושה, הפסדתי בתביעה, וחוייבתי לשלם סכום של 36.5 אלף ש"ח לתובעת. אבל עזבו. אין לי כוח להיגרר לשם שוב. הסיפור הזה שאב ממני מספיק אנרגיות..).

הבלוג החדש, אמור להתייחס למדיניות כלכלית מזוויות שונות, ואני מקווה שהפעם לא אושתק, כפי שקרה כאן מאז אותה תביעת דיבה.

ב-G-Conomix יש כבר 3 פוסטים חדשים, ויש עוד שניים (שהם חלק בסדרה על "העוני בישראל") שאמורים להתפרסם ביומיים הקרובים.
יש עוד קצת עבודה עיצובית לעשות עליו, יש כמה תוספות שאני רוצה לראות בו ויש גם כמה באגים בתבנית שבחרתי, שאני שוקל אם לנסות להיעזר בעירא בכדי לפתור אותם, או פשוט לנסות תבנית אחרת, אבל בגדול – הוא כבר די מוכן.
אז אם בא לכם – אתם מוזמנים לקרוא גם שם, להפיץ את הבשורה וכו'.


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.