עונת היובש

יבשיבש במדינה הזו לאחרונה.
אני שומע את המשפט הזה כבר כמה שנים, אבל לאחרונה נראה שבאמת המדינה הקטנה התייבשה לנו מסמים קלים, ובמיוחד ממריחואנה.
ובמצב שלנו, במדינת הלחץ האינסופי, איזה ג'וינט קטן, איזה ראש ל"נשמה", זה כל מה שאנחנו רוצים.

המשטרה החליטה לעשות רעש גדול בכל מה שנוגע למריחואנה וחשיש לאחרונה. עדי אשכנזי היתה ההתחלה הביזארית. אז מצאו אצלה איזו ג'וינט! ביג דיל! כולו ג'וינט! גם אם היו מוצאים אצלה 100 גרם חשיש זה היה שטויות. זה לא שהיא התכוונה לסחור בו או לעבוד עם העולם התחתון. עם כמויות כאלו, אתה רק מעביר את הזמן עד הפעם הבאה.

אחרי הסיפור הזה, היתה ההפגנה בכיכר רבין. והמשטרה פגעה בזכויות הבסיסיות של המפגינים, כאילו הם היו ברוני בפשע מדרום אמריקה לפחות. זה היה הזוי בדיוק כמו שזה נשמע. רחביה ברמן, סיקר את זה יפה. ב"יפה", אני מתכוון ל"נורא". אני כבר לא יכול לחכות לסרט של ערן ורד בנושא.

בינתיים הנה סרטון מבית המעצר, לאחר ההפגנה הזו. הסרט צולם באמצעות מצלמה סמויה, בתוך בית המעצר:

מה שהולך כאן לאחרונה, זה בלתי ייאמן: המשטרה מציגה חזית אחידה נגד הפושעים ה"גדולים", שהם בעצם המשתמשים הקטנים – כאלו שלא פוגעים באף אחד.

וכשיש "יובש", צריך לעשות משהו. מי שקורא לאחרונה את כל מה שקורה בתחום הזה, כבר התוודע לאלימלך דודה, הסטלן הבובתי, שמספר על קורותיו בעונת היובש. אני מניח שלרוב קוראיי הנאמנים אין ממש מושג מי היצור החביב הזה, שמצליח מצד אחד להצחיק, ומצד שני להביא את האמת כפי שרק הוא יכול להציג אותה.

אז כדי להקל עליכם את החיפוש, הנה האמת המרה לפי אלימלך דודה:

קצת על הקשר לחברות התרופות, שכבר כתבתי עליו בעבר:

מה שקורה בארץ מול מה שקורה בעולם:

והנה מדריך למשתמש המתוסכל:

וקריצה קטנה לחיים הכט:

ולסיום, הנה עוד כמה קישורים בעניין:
הבלוג של הגר צימרמן
עוד כתבה על ההפגנה בוואלה!
הכתבה שממנה נלקח הסרטון מבית המעצר – ב-youpost


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.